Stoeprandje + springen werkt ookquote:Op maandag 28 december 2009 21:47 schreef vuursteenmeisje het volgende:
Helaas krijg ik alleen een asbest golfplaat niet een een puinzak gepropt, tenzij ik hem in stukken ga zagen, maar dat lijkt me dan ook weer niet de bedoeling.......
Mwoah, volgens mij is het vooral rotspul als je er dag in, dag uit mee in aanraking bent en het actief aan het verwerken bent. In m'n oude huis zaten (hechtgebonden) asbest vensterbanken. De koper is ermee akkoord gegaan ze te laten zitten, als ze dat niet hadden gedaan, had ik het er zelf wel uitgeschroefd. Mondkapje voor, dat dan wel. Maar verder zou ik er niet zo'n punt van hebben gemaakt.quote:Op maandag 28 december 2009 20:48 schreef shmoopy het volgende:
Ah, okee.
Zou er niet aan beginnen zelf, blijft rotspul.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:20 schreef glitter het volgende:
In veldhoven mag je het gewoon verpakken in een grijze vuilniszak.
info waar ik nog achteraan moest idd. Bedankt...maar ga het nog effe precies uitzoeken hoe t in veldhoven allemaal werkt..![]()
Kom je nog op de koffie (remember?) we hebben het huis, 500 m. bij je vandaan nl gekocht!
breken is beter dan zagenquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:44 schreef laforest het volgende:
Gewoon elke plaat in twee stukken zagen en met een busje ergens in het bos dumpen.
15 febr.!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
GefeliciteerdDat ga ik zeker doen. Wanneer krijg je de sleutels? En vergeet je niet in te schrijven in Veldhoven voordat je naar de stort gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |