Koop een auto pauperquote:Op maandag 28 december 2009 19:55 schreef ouderejongere het volgende:
Ik liep zojuist door mijn straat
Met paasversiering erinquote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef Baggert. het volgende:
Ik ben lui. Mijn kerstboom staat er in juli April nog.
Dat dus.quote:Op maandag 28 december 2009 19:58 schreef t1m0k het volgende:
Het is traditie dat de boom staat tot driekoningen, mongool.
klacht 2: mensen zonder gordijnen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:57 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom kijk je bij mensen naar binnen dan? Viezerik, beetje voor de ramen fappen zeker
mijn auto is de spaceshuttle.quote:Op maandag 28 december 2009 20:04 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb een duurdere auto dan jij
Kunstbomen zijn zo vreselijk nep, zet niks of een echte neer.quote:Op maandag 28 december 2009 20:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS is niet bekend met kunst-kerstbomen.
WIET!!quote:Op maandag 28 december 2009 20:07 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Kunstbomen zijn zo vreselijk nep, zet niks of een echte neer.
Ik heb nog nooit een kerstboom in huis gehad. Mijn huis staat altijd al vol met echte planten.
wad?quote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef Dagonet het volgende:
Of ze spijkeren hem aan het plafond.
quote:Op maandag 28 december 2009 20:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
WIET!!
Het hangt er trouwens vanaf hoe je een kerstboom versierd hoor.. bij ons zie je niet dat ie nep is
Wij hebben een kunstboom!quote:Op maandag 28 december 2009 19:55 schreef ouderejongere het volgende:
Ik liep zojuist door mijn straat, zie ik dat in ongeveer de helft van de huizen nog een kerstboom staat. HALLO, kerst is voorbij, over, schluss. Volgend jaar weer.
Ik begrijp überhaupt de lol niet van een kerstboom in huis, dat is toch puur sadisme, een boom omzagen, vastspijkeren en dan thuis drie weken lang aankijken hoe die boom langzaam sterft.
Knappe jongen die een goeie kwaliteit kunstboom kan onderscheiden van een echte boom. Zonder aan de naalden te trekken.quote:Op maandag 28 december 2009 20:07 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Kunstbomen zijn zo vreselijk nep, zet niks of een echte neer.
Ik heb nog nooit een kerstboom in huis gehad. Mijn huis staat altijd al vol met echte planten.
Zijn dat die 3 wijzen uit het oosten of hoe zit dat precies?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Driekoningen, zoals vaker vermeld hier.
quote:Op maandag 28 december 2009 19:58 schreef t1m0k het volgende:
Het is traditie dat de boom staat tot driekoningen, mongool.
Inderdaad, wat loopt TS nou de blaten, ik haal zelfs nooit een kerstboom weg, ik heb mijn kerstbomen van 2005, 2006, 2007 en 2008 allemaal nog staan naast degene uit 2009, daarvoor had ik nooit een kerstboom want was ik voornamelijk bij mijn oudersquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:06 schreef sig000 het volgende:
Je hebt zo'n ding en dan wil je ook zien hoelang ie het volhoudt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zijn dat die 3 wijzen uit het oosten of hoe zit dat precies?
Hee man, wij zamelen kerstbomen in voor een goed doel. Waneer kunnen we langskomen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik heb nog een kerstboom staan thuis, kom mij maar slaan TS.
quote:Op maandag 28 december 2009 19:57 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom kijk je bij mensen naar binnen dan? Viezerik, beetje voor de ramen fappen zeker
Jah, wijzen en koningen gaat over dezelfde gasten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zijn dat die 3 wijzen uit het oosten of hoe zit dat precies?
Ik heb er nog nooit een gezien bij welke het niet direct duidelijk was dat het om een nepboom ging. Ik wil die wonderbaarlijke kunstboom van jou wel eesn zien.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Knappe jongen die een goeie kwaliteit kunstboom kan onderscheiden van een echte boom. Zonder aan de naalden te trekken.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Jah, wijzen en koningen gaat over dezelfde gasten.
Met kerst viert de geboorte, en de 3 koningen komen als de baarmoeder is opgegeten enzo en de stal een beetje is opgeruimd. Je weet hoe dat gaat die eerste dagen, drukdrukdruk, beschuitjes, inschrijven, blablabla.![]()
Zelf kan je het niet af?quote:Op maandag 28 december 2009 20:05 schreef ghb-tampon het volgende:
ik snij de piek eraf en daarmee verwend ik me vriendin
quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee man, wij zamelen kerstbomen in voor een goed doel. Waneer kunnen we langskomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |