Een Mazda Xerxes is dan weer 2,5 liter per blok, en die liep dan ook nog in de soep.quote:Op maandag 28 december 2009 19:27 schreef vosss het volgende:
12 blokjes voor 6 liter en dat komt neer op 2 blokjes per liter
Volgens mij maak je een rekenfout, ik kom uit op een kwart blokje de liter.quote:Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef Pieter-utd het volgende:
2 blokjes voor 2 liter is dus 50% van 1, gedeeld door 2 is dus een half blokje per liter! Duuuhhhhhh!
ja dan ben je de 19% btw vergetenquote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Volgens mij maak je een rekenfout, ik kom uit op een kwart blokje de liter.
thanx.quote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
ja dan ben je de 19% btw vergeten
Die doe ik er nooit in, want ik vind kleffe soepballetjes niet lekkerquote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef Adelante het volgende:
Wat heb jij met soep vosss? Eerst de vermecelli, nu de maggie. Wat straks: de balletjes???
quote:Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een Mazda Xerxes is dan weer 2,5 liter per blok, en die liep dan ook nog in de soep.
dan heb je dus ook al een probleem met soepballen maken.... tjonge jonge: ik zou gewoon overstappen op het bakken van pannenkoeken....quote:Op maandag 28 december 2009 19:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Die doe ik er nooit in, want ik vind kleffe soepballetjes niet lekker
simpel 1/8 blokje.quote:Op maandag 28 december 2009 19:31 schreef doubleyouteaare het volgende:
De inhoud van een soepkom is 0,25 liter. De rest van de rekensom mogen jullie oplossen.
Nee, dat is me teveel werk en pannekoeken zijn niet gezond en soep welquote:Op maandag 28 december 2009 19:32 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
dan heb je dus ook al een probleem met soepballen maken.... tjonge jonge: ik zou gewoon overstappen op het bakken van pannenkoeken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |