Zo weinig? Hebben ze geen werk, en rijden ze alleen op zondag ofzo?quote:Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
10.000 kilometer per jaar op je 18e? Dat rijden mijn ouders net in een jaar.
Ja, want zonder auto kom je niet naar je werk natuurlijk...quote:Op maandag 28 december 2009 20:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zo weinig? Hebben ze geen werk, en rijden ze alleen op zondag ofzo?
hij is van '94 en heeft er 188 duizend op zittenquote:Op maandag 28 december 2009 20:11 schreef wesselN het volgende:
Zo weinig? Hebben ze geen werk, en rijden ze alleen op zondag ofzo?
En van welk bouwjaar is je potentiële BMW?
Waarom ga je geen ponypackies rijden met je 'nieuwe' patserbak.. Paar kansarme breezersletten op de achterbank en gaaaaaaan!! Vroem vroem!!quote:Op maandag 28 december 2009 19:57 schreef wesselN het volgende:
ik heb toevallig al een schitterende witte gevonden! leer interieurtje, m5 velgen
mooi karretje ik ga denk ik iets zoeken waarmee ik meer kan verdienen zodat ik meer te besteden heb maandelijks en dan moet het wel lukken denk ik
Geïmporteerd uit Polen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ik weet nog een mooie gele e36 te koop. Misschien iets voor je?
Haal die 'stylings' elementen eraf en het lijkt al beter..quote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef wesselN het volgende:
http://www.gepimped.nl/car/bmw-318-is-140-pk
dit is de advertentie
Wat dacht je van een e30 ofzo?quote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef wesselN het volgende:
http://www.gepimped.nl/car/bmw-318-is-140-pk
dit is de advertentie
Doe maar niet, een Poolse BMW die van een Turk isquote:Op maandag 28 december 2009 20:38 schreef druppelkut het volgende:
eej Barca, die gele 36 wat is dat voor iets? mijn fr0d is nl op sterven na doowd
owkeequote:Op maandag 28 december 2009 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doe maar niet, een Poolse BMW die van een Turk isStaat ook in PTA
18 jaar oud, meer dan 3 ton gelopen. Ik begrijp niet dat mensen daarin willen rijden.quote:Op maandag 28 december 2009 20:43 schreef Hyperdude het volgende:
Deze kost de helft en ziet er 10 keer beter uit.
Km. stand hebben ze vast ook niet mee geknoeid.![]()
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Bmw/3-serie/26WCP/algemeen.htm?sortering=DEFAULT&trefwoord=318&merken=BMW&modellen=3-serie&vanBouwjaar=1984&totBouwjaar=1995&carrosserieAuto=COUPE&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=1&total=12&pos=8
Afgezien van het feit dat dat ding 3 ton heeft gelopen en 18 jaar oud is blijft het een BMW. Mits goed onderhouden zijn die dingen motorisch prima in orde en het rijdt vaak fantastisch. Erg goede wegligging, sportief weggedrag, erg goede motoren, aardig vermogen standaard en uiteraard RDW.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
18 jaar oud, meer dan 3 ton gelopen. Ik begrijp niet dat mensen daarin willen rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |