En kruidnoten?quote:Op maandag 28 december 2009 19:10 schreef Trollface. het volgende:
Terechte klacht. Pepernoten mogen ook al niet
Sinterklaas is voorbij. Get the fuck over it man.quote:Op maandag 28 december 2009 19:10 schreef Trollface. het volgende:
Terechte klacht. Pepernoten mogen ook al niet
Orale sex geven aan mannen is gezond heb ik gehoordquote:Op maandag 28 december 2009 19:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja dus je weet niet meer wat nu wel of niet gezond is .
mijn banaan ook?quote:
BOMIL DAT WEET GIJ HEUL NIET!quote:Op maandag 28 december 2009 19:13 schreef Bomil het volgende:
[..]
nee alleen als de banaan haar g-spot raakt wat bij jou niet het geval is
Jammer. Gemiste kans.quote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef Paul het volgende:
Melk is erg slecht idd
Drink het al jaren niet meer
Hehe. Dan ben je nog vaak hier te vinden.quote:Op maandag 28 december 2009 19:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
eens daarom ontbijt ik altijd met rattengif NP
Vandaar dat dat het eerste is dat een baby krijgt.quote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef Paul het volgende:
Melk is erg slecht idd
Zuurstof is ook kankerverwekkend, zeker de vrije radicaal vorm van zuurstof.quote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef J0ttem het volgende:
Terechte klacht, het is slechts een kwestie van tijd dat wetenschappers er achter komen dat zuurstof ook kankerverwekkend is
Melk is koeienpus. En koeien komen uit de ruimte, kijk eens naar die ogen dan, noway dat een aards beest zulke ogen heeft.quote:Op maandag 28 december 2009 19:21 schreef Mendeljev het volgende:
Dat mensen anti-vet zijn is nog tot daar aan toe maar waarom heb je tegenwoordig ook hordes mensen die anti-melk zijn? Waar komt die omslag ineens vandaan, wat heb ik gemist?
Nee he! Melk is dé perfecte bodem voor comazuipenquote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef Paul het volgende:
Melk is erg slecht idd
Dus dan is het slecht. Riiiiiiiiite.quote:Op maandag 28 december 2009 19:23 schreef zovty het volgende:
Tevens zijn hele continenten lactose intolerant. Niks nieuws.
Lache johquote:Op maandag 28 december 2009 19:31 schreef Drinky het volgende:
Kanker, ik wist niet dat je van kanker kanker kan krijgen
Neen. Melk is niet slecht. Behalve voor mensen die er niet tegen kunnen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:27 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dus dan is het slecht. Riiiiiiiiite.
kanker is niet grappigquote:
Wist je dat er 50% neger en 50% communist wordt verwerkt in Duo Penotti?quote:Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef 2NutZ het volgende:
zo net. spinazie gehad met een glas melk en biefstuk. Kankerbommetje dus
Je krijgt van hagelslag trouwens aids ben ik achter.
Daarna heb je het niet meer nodig n00bquote:Op maandag 28 december 2009 19:21 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Vandaar dat dat het eerste is dat een baby krijgt.
eensch - Koeienmelk is niet voor mensen maar voor kalfjes.... - dus ik drink het ook NOOIT / ik voel me gewoon beroerd als ik een glaasje melk gedronken had: daarom doe ik dat ook NOOIT meer!quote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef Paul het volgende:
Melk is erg slecht idd
dat is een gore leugen - dat weet je zelf toch ook wel?quote:
Dit is geheel nieuw voor mij.quote:Op maandag 28 december 2009 19:34 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Wist je dat er 50% neger en 50% communist wordt verwerkt in Duo Penotti?
in den beginne is het niet schadelijk.quote:Op maandag 28 december 2009 19:21 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Vandaar dat dat het eerste is dat een baby krijgt.
Ik ook niet....quote:Op maandag 28 december 2009 19:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het schijnt dat je nu ook van mascara kanker krijgt.Ik kan niet zonder mascara.
Nee, maar wel vier blauwe ogen. De jouwe en mijne.quote:
Zo ver is het bij mij nog nietquote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
ik voel me gewoon beroerd als ik een glaasje melk gedronken had: daarom doe ik dat ook NOOIT meer!
Je moet ook geen groene kankertomaten vreten. Klacht ongegrondquote:Op maandag 28 december 2009 23:20 schreef Roodbloed het volgende:
Mijn moeder is overleden aan een tomaat. Kankertomaten.
Groenlinks
Hij was rood ze liet de groene links liggen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je moet ook geen groene kankertomaten vreten. Klacht ongegrond
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:53 schreef Lente_ninja het volgende:
Whehe, mensen die roepen dat melk de witte dood is. Dat zijn vaak ook van die figuren die roepen dat koemelk alleen voor kalfjes is en mensen de enige diersoort zijn die melk drinken van een andere diersoort, terwijl iedere debiel met een halve hersencel weet dat slangen dit net zo goed doen
M.a.w; De mens is dus wel het enige zoogdier wat melk van een ander zoogdier drinkt, en uit meerdere onderzoeken is al gebleken dat melk naast kanker kan bijdragen aan de ontwikkeling van nog meer aandoeningen (o.a. hart- en vaatziekten en tandbederf)quote:Slangen drinken koeienmelk: Lange tijd werd dit wel serieus gedacht, de melkslang heeft er zelfs zijn naam aan te danken. Oorzaak van de vermeende gewoonte melk te drinken uit de uier van koeien is waarschijnlijk het feit dat slangen veel in stallen worden gevonden. De reden is de hogere temperatuur in de stallen en de aanwezigheid van prooidieren (knaagdieren).
Goed, daar was ik dan ingevlogen. Maar "*huil* wij zijn de enige diersoort die melk van een ander zoogdier drinkt!" is natuurlijk geen argument. Er zijn wel meer dingen die wij als enige diersoort eten en drinken, net zoals er ook veel andere diersoorten zijn met een uniek dieet. En melk heeft vooralsnog meer voordelen dan nadelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:46 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
[..]
M.a.w; De mens is dus wel het enige zoogdier wat melk van een ander zoogdier drinkt, en uit meerdere onderzoeken is al gebleken dat melk naast kanker kan bijdragen aan de ontwikkeling van nog meer aandoeningen (o.a. hart- en vaatziekten en tandbederf)
Wij hebben zelfs de enzymen omdat te doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Goed, daar was ik dan ingevlogen. Maar "*huil* wij zijn de enige diersoort die melk van een ander zoogdier drinkt!" is natuurlijk geen argument. Er zijn wel meer dingen die wij als enige diersoort eten en drinken, net zoals er ook veel andere diersoorten zijn met een uniek dieet. En melk heeft vooralsnog meer voordelen dan nadelen.
Vroeger was melk niet slecht, dan kregen de katten bv de zelfs nog rauwe melk en kregen er nooit last van.quote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef Paul het volgende:
Melk is erg slecht idd
Jij bent er een die denkt dat biologische rommel de oplossing is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
In worst verwerkt men foute stofjes om het houdbaar te maken etc...op bananen zal men wel vergifstoffen sproeien zodat het in de banaan terecht komt en ga zo maar door.
Diegenen die kloten met voedsel zou men een flinke gevangenisstraf moeten geven...stelletje bosmogole
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja doei daar doe ik niet aan mee.
Die had ik niet zien aankomenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]Om maar niet te spreken over koeien die helemaal uitgebloed worden zonder verdoving
bwheheehhehehhe![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |