Die vond ik juist goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Utadabehalve haar laatste album dan
Sakura Drops is ook niet van haar laatste album.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:24 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Die vond ik juist goedPassion is mijn Utada track
Nickelodeon/disney is dan ook voor kinderen, lambalquote:Op maandag 28 december 2009 19:47 schreef Hammer-Time het volgende:
Japan
Anime
Ik mag Japan leuk vinden, aangezien ik daar 2 jaar als uitwisselings studentje () zat.
Het landje is toch wel beter geregeld dan hiero.
En natuurlijk is Anime nog altijd beter dan de achterlijke tekenfilmpjes dat momenteel op TV komt (Disney, DisneyXD
, Nickelodeon
)
Ik bedoelde dat ik de laatste album juist wel goed vondquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sakura Drops is ook niet van haar laatste album.![]()
Sakura Drops![]()
![]()
en Passion
![]()
![]()
Ja, hoi. Ik studeer Japans, maar ik ben geen emo en ik kijk tegenwoordig eigenlijk ook geen anime meer. Waarom ik het studeer? Omdat ik het een interessante taal vind en ik de cultuur boeiend vind. Juist ook vanwege alle bizarre en gestoorde dingen die ze daar hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:02 schreef Rookert het volgende:
Aziatische taal & cultuur studenten![]()
Hoe ze eruit zien? Zie OP
Hoe ze doen? Zie OP
Waarom ze het doen?
Iemand?
Daarom ben ik ook bijna japans gaan studeren want ik wist niets beters echter wat moet je ermee en dan kom je bij allemaal rare vogels toen ben ik een zinvollere studie gaan doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:34 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ik studeer Japans, maar ik ben geen emo en ik kijk tegenwoordig eigenlijk ook geen anime meer. Waarom ik het studeer? Omdat ik het een interessante taal vind en ik de cultuur boeiend vind. Juist ook vanwege alle bizarre en gestoorde dingen die ze daar hebben.
Weinige? Er zijn er heel erg veel hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik de laatste album juist wel goed vond![]()
Voor de rest ben ik het gewoon met je eens natuurlijk![]()
Een van de weinige artiesten waar Japan trots op mag zijn.
Er zitten wel een paar rare figuren bij ja, maar genoeg normale mensen ook hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:37 schreef Roodbloed het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook bijna japans gaan studeren want ik wist niets beters echter wat moet je ermee en dan kom je bij allemaal rare vogels toen ben ik een zinvollere studie gaan doen
Dit ga je niet gelovenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:43 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar rare figuren bij ja, maar genoeg normale mensen ook hoor.En tsja, ik wilde eerst Geneeskunde doen, maar werd uitgeloot. Ben toen dit maar gaan doen en het bevalt prima. Maar wie weet, misschien ga ik het volgend jaar wel opnieuw proberen bij Geneeskunde, daar heb je inderdaad toch wel een iets beter toekomstperspectief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is trouwens geen reet aan![]()
vertelquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Weinige? Er zijn er heel erg veel hoor.![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:40 schreef Koko_Banana het volgende:
Anime!!!!
Manga!!!!!!
JRPGs!!!!!!!!!!!!
JPOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DE CULTUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAPAN 4 LIFE, NEDERLANDS STINKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tis mn eigen foto he, dat moet gewoon gespammed wordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hey deze had je eerder gepost.
Nog steeds is dat meisje met de luidspreker best leuk.
Kan je die gast helemaal rechts ook uitleggen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:53 schreef zquing het volgende:
[..]
Tis mn eigen foto he, dat moet gewoon gespammed worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |