heel eventjes jah want anders..!!quote:Op maandag 28 december 2009 19:06 schreef TwenteTwan het volgende:hier Diaan onder de account van TwenteTwan... heel eventjes.
Na Bohemian Rapsody het tweede nummer dat het van de clip moest hebben voordat er MTV wasquote:Op maandag 28 december 2009 19:06 schreef tong80 het volgende:
Dit nummer staat een paar honderd nummers te laag
Ja, je zou d'r bijna een column over schrijven......quote:Op maandag 28 december 2009 19:05 schreef peaceman het volgende:
Had ik al verteld dat dat nummer niet in de top 2000 hoort?
Om het duidelijk te houdenquote:Op maandag 28 december 2009 19:06 schreef TwenteTwan het volgende:hier Diaan onder de account van TwenteTwan... heel eventjes.
PRecies...quote:Op maandag 28 december 2009 19:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
heel eventjes jah want anders..!!
quote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, je zou d'r bijna een column over schrijven......
Bands als Queen zijn tijdloosquote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef MarijeH het volgende:
Queen is eigenlijk van voor mijn tijd.
Ronnie James Dioquote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef cafca het volgende:
Wie zong dit nummer ook alweer?
Mee eens. Ik vind de binnenkomers van Novastar wel verrijkingen voor de lijst.quote:
Onderschatte band. Die zou eens een keer op één moeten komen ipv al die hedendaagse bandjes zoals Deep Purple Status Quo en de Beatlesquote:Op maandag 28 december 2009 19:08 schreef MarijeH het volgende:
Ah volgend uurtje komt er eindelijjk een plaatje van Queen langs. Queen is eigenlijk van voor mijn tijd. Ben geboren in 1987, toen warenze denk ik al over hun hoogtepunt. Ik vond queen vroeger wel leuk en ik heb een cd van hun gekregen. De greatest hits cd bedoel ik.
quote:Op maandag 28 december 2009 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onderschatte band. Die zou eens een keer op één moeten komen ipv al die hedendaagse bandjes zoals Deep Purple Status Quo en de Beatles
Saai D bedoel je..quote:
Nee jij bent niet saai... jij bent Gerard Ekdom..quote:
peacekind!quote:Op maandag 28 december 2009 19:17 schreef TwenteTwan het volgende:
leuk liedje
TwenteTwan... it is!quote:
Zeik nummer.quote:
Dat gaat echt langzaam, zowel het zeilen zelf als het nummer.quote:Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef het_fokschaap het volgende:
gelukkig komt Piet Veerman solo ook nog met Sailing Home, da's pas echt genieten
Nooit geweten.quote:Op maandag 28 december 2009 19:29 schreef tong80 het volgende:
Wisten jullie dat Freddie Bulsara gewoon concervatorium heeft ?
Achteraf dacht ik ook. Dat het me niet verbaasdequote:
Idd Minder nummer. Maar wel mooi om te horen tussen alle bagger.quote:
Risico, hè?quote:Op maandag 28 december 2009 19:35 schreef tong80 het volgende:
Ik heb even het geluid uitgezet bij het kijken naar het schaatsen.
Had ik beter niet kunnen doen.
Herbert Dijkstra is leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |