Nee, het smurfenlied was ook een grotere hit als We Are the Championsquote:Op maandag 28 december 2009 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat waren helemaal niet zo'n grote hits
Kloptquote:Op maandag 28 december 2009 20:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat was Stairway to heaven ook niet
Full Monty Alertquote:Joe Cocker : You can leave your hat on
Deze blijft ook een klassiekerquote:927 Paul Simon : You can call me Al
De top 2000 is een mooie inspiratiebron.....quote:Op maandag 28 december 2009 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik ook weer een vraag verzinnen..
Maar de smurfen-fans zitten bij Q-musicquote:Op maandag 28 december 2009 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, het smurfenlied was ook een grotere hit als We Are the Champions
True, maar MM mag m doen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:57 schreef cafca het volgende:
[..]
De top 2000 is een mooie inspiratiebron.....
Changes zou er zeker in moeten staanquote:Op maandag 28 december 2009 20:57 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het jammer dat My Death van Bowie er niet in staat en Changes zou ook niet misstaan.
mijn eerste kennismaking met Paulquote:Op maandag 28 december 2009 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Full Monty Alert
[..]
Deze blijft ook een klassieker
My death niet? Beetje te obcuur wellicht, maar wel prachtig.quote:Op maandag 28 december 2009 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Changes zou er zeker in moeten staan
Zo kan ik er nog wel een paar verzinnenquote:Op maandag 28 december 2009 20:57 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het jammer dat My Death van Bowie er niet in staat en Changes zou ook niet misstaan.
Ja, maar als je het over "Hits" hebt hoort Changes er zeker wel in. Ik kan persoonlijk nog wel een aantal nummer opnoemen die ik persoonlijk beter vind (width of a circle, all the madmen, Rock n roll suicide...) maar ja.....quote:Op maandag 28 december 2009 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
My death niet? Beetje te obcuur wellicht, maar wel prachtig.
Denk groot mama!quote:Op maandag 28 december 2009 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik weet 'm even niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |