jaquote:Op maandag 28 december 2009 18:12 schreef Eisoep het volgende:
ook van die klapjosti's op de voorkant.
vroem vroem door je straat bereid tot elke misdaad want die jonko gemixt met tequillaquote:Op maandag 28 december 2009 18:12 schreef Choad het volgende:
Wat kom je praten bitch kom praten als ik die klikklak op je hoofd zet dan
ben ff de prijs vergeten, zo even nakijken, kijken of je zoveel wil betalen voor deze prachtige diversiteit in Nederlandquote:Op maandag 28 december 2009 18:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
om de illusie van diversiteit te supporten, totale onzin natuurlijk.
Uiteraard een wigger,negerin en china chick met bruce lee game of death outfit op de voorkant
vroeg me ook af wat de titel met de inhoud te maken heeft, behalve dat het dezelfde soort woorden zijnquote:Op maandag 28 december 2009 18:13 schreef Brainfish het volgende:
Drop je lyrics?
Moet je daar muziek mee schrijven ofzo, met dat woordenboek?
zie hierboven ^quote:Op maandag 28 december 2009 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft iemand dit boek gekocht? Lijkt mij verschrikkelijk om te lezen.
quote:Op maandag 28 december 2009 19:20 schreef Zero17 het volgende:
Deze had ik eens voor de grap als cadeau gegeven voor iemands verjaardag, je ligt toch wel een kwartiertje stuk om die woorden hoor. En ook die 'rhymes' die erin staan in breezertaal. Te sad voor woorden.
Ik wil de persoon daarboven een flinke mep verkopen, dat hij zulke bagger steunt door het te kopen. Straks worden boekenwinkels er mee overspoeld.quote:
Hoi.quote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil de persoon daarboven een flinke mep verkopen, dat hij zulke bagger steunt door het te kopen. Straks worden boekenwinkels er mee overspoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Doen! Gaan ze straks ook nog zeggen dat het nuttig is omdat de jeugd nu ook eens boeken leest.quote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil de persoon daarboven een flinke mep verkopen, dat hij zulke bagger steunt door het te kopen. Straks worden boekenwinkels er mee overspoeld.
Ja jongens, ga mij met zijn allen slaan.quote:Op maandag 28 december 2009 19:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Doen! Gaan ze straks ook nog zeggen dat het nuttig is omdat de jeugd nu ook eens boeken leest.
Ik kan michielos aan met mijn linker kleine teen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:31 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja jongens, ga mij met zijn allen slaan.
Weet waar je aan begint. Ik ben namelijk degene die Michielos alles heeft geleerd.
En ik maar denken dat ik een grote internetwarrior was.quote:Op maandag 28 december 2009 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kan michielos aan met mijn linker kleine teen.
heb ikquote:Op maandag 28 december 2009 18:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
In de V&D wordt een woordenboek verkocht dat "drop je lyrics" heet. Echt van die woorden waar je niets aan hebt, waarom verkopen ze dat? Moeten we de maatschappij niet verberen i.p.v. verslechteren? [ afbeelding ]
Ik ook.quote:
De prijs is zelfs duurder als jouwquote:Op maandag 28 december 2009 19:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij kost heel duur
kost heel duur man
Wolla, sma?quote:Op maandag 28 december 2009 19:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij kost heel duur
kost heel duur man
als mijn wat? mijn kennis?quote:Op maandag 28 december 2009 19:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
De prijs is zelfs duurder als jouw
ik zeg toch dat hij heel duur kostquote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef Vierkantblokje het volgende:
Maar hoe duur is die nou? want als ik die heb kan ik mischien echt een KLB baas worden weetje.
Dat is dan ook mij voornemen voor 2010!
de precieze prijs ja ! misschien is die voor jouw duur met je uitkering maar voor mij misschien niet.quote:Op maandag 28 december 2009 20:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zeg toch dat hij heel duur kost
hij kost heel duur jonge, te duur voor jou met je uitkeringquote:Op maandag 28 december 2009 20:06 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
de precieze prijs ja ! misschien is die voor jouw duur met je uitkering maar voor mij misschien niet.
Tantoe veel doekoes dus, jeweet?quote:Op maandag 28 december 2009 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij kost heel duur jonge, te duur voor jou met je uitkering
quote:Want als me schrift weer eens vol is drop ik me lyrics op de kaft
ik wil waarde voor me floesquote:Op maandag 28 december 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tantoe veel doekoes dus, jeweet?
Wie wil er nou niet van die goeie goeie krijgen voor z'n saaf?quote:
Ik moest lachen om verberen.quote:Op maandag 28 december 2009 18:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Moeten we de maatschappij niet verberen i.p.v. verslechteren?
blijf gewoon weg hoor met je omg lolquote:Op maandag 28 december 2009 22:33 schreef Teezie het volgende:
Mijn rap is beter dan de jouwne ()
Dus zeik () niet over de mijne.
Roy speelt nog steeds met meisjes toy
Hij leeft in een kooi. Hij is een boy. EN HIJ DRAAGT MEISJES KLEREN HAHHAAHAH lol
jezus: omg lol :p
Turkijequote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
blijf gewoon weg hoor met je omg lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |