Dat is zooooooooooooooooooooooooo grappig manquote:Op maandag 28 december 2009 18:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
Mensen die voor de grap een lelijk kledingstuk mee de paskamer innemen om het dus voor de grap te passen. Wat is het nut hiervan? Kunnen jullie daar nou om lachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2009 18:24 schreef TheMagnificent het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
jonge rotop, ga je vieze ideeen thuis vertellenquote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef Pieter-utd het volgende:
ik masturbeer me meestal in de kleedhokjes, alwaar ik mijn lul afveeg aan de kleren die ik vervolgens terug hang in de winkel
Ik ben altijd alleen, schattig he?quote:Op maandag 28 december 2009 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
jonge rotop, ga je vieze ideeen thuis vertellen
quote:Op maandag 28 december 2009 18:27 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik ben altijd alleen, schattig he?
Ts moest met d'r moeder en zussen mee winkelen.quote:Op maandag 28 december 2009 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom drie klaagtopics in 10 minuten tijd?
Leek me wel leukquote:Op maandag 28 december 2009 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom drie klaagtopics in 10 minuten tijd?
Da's best schattigquote:
ik moest lachenquote:Op maandag 28 december 2009 18:29 schreef Drinky het volgende:
D'AS GRAPPIG WANT DAN KUN JE ZIEN HOE LELIJK HET IS EN DAN LAAT JE HET ZO AAN HET PASHOKJEMEISJE ZIEN MAAR DAN ZEGT HET PASHOKJEMEISJE ZO VAN D'AS KANKERLELIJK DOE UIT EN DAN ZIET ZE JE HALFNAAKT EN DAN GA JE HAAR IN HET PASHOKJE BEZWANGEREN KANKERGRAPPIG TOCH WHAHAHAH
Idee van het jaarquote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef Pieter-utd het volgende:
ik masturbeer me meestal in de kleedhokjes, alwaar ik mijn lul afveeg aan de kleren die ik vervolgens terug hang in de winkel
quote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef Pieter-utd het volgende:
KLB hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |