wat je patatje "oorlog" lekker?quote:Op maandag 28 december 2009 17:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Loop ik net naar een snackbar om even een frietje en patatje met pinda- en satésaus te halen. Dus ik heb die zooi besteld, komt er een medewerker uit het magazijn lopen die naar zijn collega, die mij hielp, riep: 'zo even uit mijn anus niesen', waarna je zo'n 6 volle secondes scheetgeluid hoorde.
Ik en nog 2 andere klanten keken elkaar wat raar aan en één liep direct de zaak uit. Ik heb nog even op mijn patat en friet gewacht, maar vond het wel goor.
Klacht: Smerige werknemers
*loopt de frietzaak uit en gaat naar KFC*quote:Op maandag 28 december 2009 17:16 schreef Roodbloed het volgende:
Die pinda en satesaus moeten toch ergens vandaan komen.
Ik houd je niet tegenquote:Op maandag 28 december 2009 17:17 schreef Garisson72 het volgende:
Sommige topics sméken echt om een lemming.
Nee te weinig zoutquote:
Klopt, maar als echte man eet je je voer toch gewoon opquote:Op maandag 28 december 2009 17:18 schreef John_Q het volgende:
Wel toevallig inderdaad dat je dan patat met pindasaus nam, maakt het verhaal helemaal smakelijk.
Neequote:Op maandag 28 december 2009 17:25 schreef Smikkelbeer het volgende:
Heb je wel lekker gesmikkeld erna?
Zelf ook nooit zo'n moeite mee, behalve als er echt hele smerige dingen voor/tijdens het eten gebeuren.quote:Op maandag 28 december 2009 17:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Klopt, maar als echte man eet je je voer toch gewoon op
En een raar luchje...quote:Op maandag 28 december 2009 17:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen
[..]
Nee te weinig zout
Waarom zou ik dat doen? O wacht, dit is een poging grappig te zijn!quote:Op maandag 28 december 2009 17:31 schreef Appelknaller het volgende:
Had je die mannen ook nog even in de kont geplast?
Wat liefquote:Op maandag 28 december 2009 18:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Pieter Topics.![]()
![]()
![]()
Ik leef met je mee bro.
quote:
Alsof hij 2 broodjes poep heeft besteld...quote:Op maandag 28 december 2009 19:58 schreef Baggert. het volgende:
Die medewerker had zich nooit zo gedragen als jij geen friet met saté had besteld. Als je gewoon Patat Pinda 2x had besteld was alles goedgekomen.
Eej trek eens aan mn vingerquote:Op maandag 28 december 2009 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Je heb het over vieze grappen?? Ik heb maar 1 grap gelezen en bij deze roep ik dit topic uit tot een broodje aap verhaal. Officieel is het een kuttopic nu!
Hee een grap, nu is het alleen nog een broodje aap verhaal topic en geen kut topic meerquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee een grap, nu is het alleen nog een broodje aap verhaal topic en geen kut topic meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |