wat je patatje "oorlog" lekker?quote:Op maandag 28 december 2009 17:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Loop ik net naar een snackbar om even een frietje en patatje met pinda- en satésaus te halen. Dus ik heb die zooi besteld, komt er een medewerker uit het magazijn lopen die naar zijn collega, die mij hielp, riep: 'zo even uit mijn anus niesen', waarna je zo'n 6 volle secondes scheetgeluid hoorde.
Ik en nog 2 andere klanten keken elkaar wat raar aan en één liep direct de zaak uit. Ik heb nog even op mijn patat en friet gewacht, maar vond het wel goor.
Klacht: Smerige werknemers
*loopt de frietzaak uit en gaat naar KFC*quote:Op maandag 28 december 2009 17:16 schreef Roodbloed het volgende:
Die pinda en satesaus moeten toch ergens vandaan komen.
Ik houd je niet tegenquote:Op maandag 28 december 2009 17:17 schreef Garisson72 het volgende:
Sommige topics sméken echt om een lemming.
Nee te weinig zoutquote:
Klopt, maar als echte man eet je je voer toch gewoon opquote:Op maandag 28 december 2009 17:18 schreef John_Q het volgende:
Wel toevallig inderdaad dat je dan patat met pindasaus nam, maakt het verhaal helemaal smakelijk.
Neequote:Op maandag 28 december 2009 17:25 schreef Smikkelbeer het volgende:
Heb je wel lekker gesmikkeld erna?
Zelf ook nooit zo'n moeite mee, behalve als er echt hele smerige dingen voor/tijdens het eten gebeuren.quote:Op maandag 28 december 2009 17:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Klopt, maar als echte man eet je je voer toch gewoon op
En een raar luchje...quote:Op maandag 28 december 2009 17:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen
[..]
Nee te weinig zout
Waarom zou ik dat doen? O wacht, dit is een poging grappig te zijn!quote:Op maandag 28 december 2009 17:31 schreef Appelknaller het volgende:
Had je die mannen ook nog even in de kont geplast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |