quote:Dus ik het nieuws lezen, dan lees ik op de meest onafhankelijke nieuwssite van Nederland geenstijl
nee, hij vraagt er geld voorquote:Op maandag 28 december 2009 17:04 schreef Splutje het volgende:
Ze vragen hem om erover te vertellen en bieden hem er geld voor, welke idioot zou daar nee tegen zeggen?
His name is Jesper Sherinka!quote:Op maandag 28 december 2009 17:05 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe die Amerikanen zijn achternaam uitspreken.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:44 schreef jongegast het volgende:
ik vind hoge hakken heel sexy net als panties. Wanneer ik geklikklak van hakken hoor dan wordt ik heel opgewonden. Dan kijk ik meteen of de vrouw panties draagt want dat is nog sexier. Maar het is wel een afknapper als dit geluid van een lelijke man blijkt te zijnSoms wou ik dat ik een vrouw was dan kon ik deze zelf dragen
TS, hoe moet ik je nou serieus nemen?quote:Dus ik het nieuws lezen, dan lees ik op de meest onafhankelijke nieuwssite van Nederland geenstijl
ja en obama krijgt de nobelprijs van de vredequote:Op maandag 28 december 2009 17:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Tja, het kost hem tijd die hij waarschijnlijk ook liever anders besteed had, plus er zijn meer media die zijn reactie willen hebben dan dat hij tijd kan vrijmaken, dus dan er maar geld voor vragen. De media verdienen er ook aan, dus niet meer dan logisch dat hij er ook wat aan over wil houden.
En dit heeft er mee te maken, omdat...?quote:Op maandag 28 december 2009 17:13 schreef jongegast het volgende:
[..]
ja en obama krijgt de nobelprijs van de vredeen dan al die christelijke "pro-life" terwijl men geen condooms mag gebruiken enzo waardoor de kinderen met aids opgroeien
Inderdaad, je bent Hollander of je bent het nietquote:Op maandag 28 december 2009 17:04 schreef Splutje het volgende:
Ze vragen hem om erover te vertellen en bieden hem er geld voor, welke idioot zou daar nee tegen zeggen?
Als iedereen zo zou leven als de paus zou willen (geen condooms) zou niemand seks hebben voor het huwelijk, en bij 1 partner blijven. En had je dus sowieso niet zo'n aids probleemquote:Op maandag 28 december 2009 17:13 schreef jongegast het volgende:
[..]
ja en obama krijgt de nobelprijs van de vredeen dan al die christelijke "pro-life" terwijl men geen condooms mag gebruiken enzo waardoor de kinderen met aids opgroeien
Als het een Amerikaanse hero was kreeg hij echt wel meteen 50k alleen omdat hij amerikaans was
Rutger Hauerquote:Op maandag 28 december 2009 17:25 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe zit het met de filmrechten? Welke Nederlandse acteur gaat de rol van Schuringa spelen?
Jer-roen Krabby?quote:
Filemon Wesselink's theatrical debut, a Johan nijenhuis production in collaboration with fu works, co-starring Sophie Hilbrand (Zomerhitte), Tygo Gernandt(Van God Los, Het Schnitzelparadijs), Daan Schuurmans(Costa, Volle Maan) en Willie Wartaal!quote:
Wendy van Dijk.quote:Op maandag 28 december 2009 17:34 schreef Adelante het volgende:
Wie speelt dan de dader? John Williams?
Humberto Tan.quote:Op maandag 28 december 2009 17:34 schreef Adelante het volgende:
Dat hoeft niet. Je moet alleen voor jezelf denken en ophouden het conformistische geblaat van anderen te accepteren. Ik zou bijvoorbeeld naar de adventskerk gaan. Deze zijn de progressiefste kerken in Nederland als je christen bent.quote:Op maandag 28 december 2009 17:09 schreef John_Q het volgende:
[..]
[..]
TS, hoe moet ik je nou serieus nemen?
Tang, varken.quote:Op maandag 28 december 2009 17:37 schreef jongegast het volgende:
[..]
Ik zou bijvoorbeeld naar de adventskerk gaan. Deze zijn de progressiefste kerken in Nederland als je christen bent.
De dader was toch heul geen Nederlander.quote:Op maandag 28 december 2009 17:34 schreef Adelante het volgende:
Samuel L Jackson.quote:Op maandag 28 december 2009 17:34 schreef Adelante het volgende:
Enough is enough! I have had it with these motherfucking firecrackers on this motherfucking plane!quote:Op maandag 28 december 2009 17:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Samuel L Jackson.
Fireworks on a plane!
The smashing sequel to the most exciting movie since mankind, Airport and Airplane!:
Snakes on a plane!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |