abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76142251
Ik heb met kerst een nieuw externe HD van WD gekregen. Nu probeerde ik er net wat muziek op over te plaatsen en kwam er een foutmelding over dat de locatie van de muziek map niet juist was ofzo iets en kon ik hem skippen of opnieuw proberen.
Na enig maal op opnieuw proberen te drukken heb ik dan toch maar op skippen gedrukt, met hierbij het resultaat dat mijn HD uitviel en opnieuw opstarte.
Er werd gevraagd of ik wou formatteren. Dit heb ik gedaan en toen verdween de HD inneens uit mijn verkenner en bij Discmgmt is hij ook niet te vinden.

Weet iemand hier misschien hoe ik deze HD weer zichtbaar/werkend kan krijgen?
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_76142335
het zou heel goed een productie fout kunnen zijn..

Vraag de koper van de hard disk om de bon zodat je hem kan ruilen voor een nieuwe.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  maandag 28 december 2009 @ 15:16:12 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_76142418
Daar is software voor, zoek eens op iets als NTFS Recovery (of FAT32, mocht je 'm zo hebben geformatteerd). Ik heb laatst hetzelfde gehad, maar dan met mijn interne HD - dankzij die software al mijn data kunnen terugkrijgen.
  maandag 28 december 2009 @ 15:16:33 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_76142443
ik heb ook net een externe WD gekocht, welk type heeft TS ?
pi_76142797
Toevallig eentje uit de passport serie?

Die halen hun spanning volledig uit de usb poort. Als je PC net niet voldoende vermogen kan leveren kan dat de door jouw omschreven problemen opleveren.

zit ie nu direct op je pc? Sluit m eens met een (kortere, bijgeleverde) usb kabel direct op je pc, of probeer eens via een actieve hub, of op een andere pc?

In het geval van een normale hdd: Ook dan even op een andere pc testen. De meeste problemen bij externe hdds zijn defecte adaptors en/of te weinig vermogen op de usb poorten
pi_76142966
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:16 schreef RedFever007 het volgende:
ik heb ook net een externe WD gekocht, welk type heeft TS ?
Ik heb een WD Elements van 320 GB.

Ik ga morgen dan maar naar de verkoper toe en lever hem in.
  maandag 28 december 2009 @ 15:44:55 #7
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_76143727
Een USB-hub moet het beschikbare vermogen van de ene USB-aansluiting verdelen over de verschillende poorten.

Meestal zit er bij een stroom-vreter als een externe harddisk een kabeltje bij met een "zijkabeltje". De hoofdkabel draagt data en voeding, de zijkabel zorgt voor een extra voeding vanaf een 2e USB-poort.

Mijn Plextor USB-disk werk alleen op de hoofdkabel als ik hem direct hier op mijn PC op het werk aansluit, maar thuis, waar hij op een USB-hub wordt aangesloten, moet ik het zijkabeltje ook gebruiken, anders zit de PC niet eens dat ik wat heb aangesloten.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_76144567
Ik heb een High-End game pc met een 700W voeding, ik denk niet dat er een tekort aan stroom is.
pi_76144710
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:28 schreef internal het volgende:

[..]

Ik heb een WD Elements van 320 GB.

Ik ga morgen dan maar naar de verkoper toe en lever hem in.
elements is een normale 3.5" disk met eigen voeding. In dit geval gaan usb-powerproblemen dus niet op.

edit: wel dus.. dacht dat er van de elements serie geen 2.5" was.. Dan toch eens op een andere pc proberen

voeding zegt niets, het gaat om wat je usb poort kan leveren. Heb je een usb kabel met 1 plug? Ze zijn er ook met 2 usb stekkers, waardoor je net ff iets meer stroom kunt gebruiken (mits je ze beide inplugt)

[ Bericht 25% gewijzigd door DJSmiley op 28-12-2009 16:13:49 ]
pi_76144806
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:08 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

elements is een normale 3.5" disk met eigen voeding. In dit geval gaan usb-powerproblemen dus niet op.
ik heb geen voeding erbij? alleen een Usb kabel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')