195 / 65 / 15 Goodyear efficiënt gripquote:Op maandag 8 februari 2010 11:31 schreef DJO. het volgende:
Dit zou opzich wel een optie kunnen zijn, alleen wat zou het kosten om de banden eraf te (laten) halen ?
Welke bandenafmeting heb je nu om je stalen velgen zitten ?
Ja dat moet gewoon kunnen, weet jij dat toevallig wat ze kunnen vragen om banden eraf te halen ?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:33 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
195 / 65 / 15 Goodyear efficiënt grip
Geen ideequote:Op maandag 8 februari 2010 11:49 schreef DJO. het volgende:
[..]
Ja dat moet gewoon kunnen, weet jij dat toevallig wat ze kunnen vragen om banden eraf te halen ?
Ik vind ¤250,- wel een mooie vraagprijs.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:50 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Geen idee
En wat is je vraagprijs zonder rubber ?
Ik vind ze in het zilver zo klein ogen en saai.quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Zonde!
Wat een schitterende ondertitel junkiexp
Ze smijten steeds meer over de balk met die 'Noord-Zuid-lijn'![]()
Dat is 57,1 MM.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:16 schreef Herr.Flick het volgende:
Hoe groot is het gat van de naaf?
Helaas had ik het te druk met werken waardoor ik dus niet de gelegenheid had om te reageren,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:13 schreef TikTakTok het volgende:
Het hoeft al niet meer.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat er zo laat op mails wordt gereageerd. Misschien wil je het niet eens verkopen!
Ik heb ondertussen al een nieuw setje BBS velgen met nieuwe banden kunnen kopen.
Deze reageert tenminste adequaat en snel en het is dus ook binnen een paar uurtjes afgehandeld.
Succes verder met de verkoop.
Iets met kalf en koe enzo..quote:Op zondag 21 februari 2010 13:17 schreef DJO. het volgende:
[..]
Je kan het gat groter (laten) maken, word veel gedaan namelijk.
Dat het kalf niet groter dan de koe moet worden, maw. te omslachtig/duur voor deze velgen/auto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |