Dat doen wij dus ook niet altijd!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef mrien het volgende:
Toch ff vragen Tico, ik zag die foto pas ook en vroeg me af of dit tijdens het rijden was? Omdat die rolbar/hengsel ding toch omhoog hoort te staan?
(bleef het me afvragen)
Op de site van de babydump zien ze er het zelfde uit. De citi zijn effen en de cabriofix hebben hippere kleuren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:25 schreef mefke79 het volgende:
vlindur volgens mij het zonnekapje en de optie voor isofix. Ik weet niet of de verkleiner ook in de citi zit.
Tip van de dag: kleur van vorig jaar pakken scheelt meestal al flink in de kosten.
Specs Cabriofixquote:De Maxi-Cosi Citi SPS is een autostoel uit de groep 0+ en dus geschikt voor baby’s vanaf 0 tot 12 maanden of tot 13 kilo.
Dankzij het Side Protection System biedt de Maxi-Cosi SPS optimale bescherming.
De autostoel is eenvoudig te bevestigen met de 3-puntsgordel en de gordels zijn eenvoudig met een hand strak te trekken. De Maxi-Cosi Citi moet altijd achterstevoren geplaatst worden, dus tegen de rijrichting in.
De uitneembare zitverkleiner biedt extra ... lees verder ...steun aan hoofd en rug. De ergonomisch gevormde draagbeugel is eenvoudig met een drukknop te verstellen. Onder in de autostoel zit een handige opbergruimte.
De bekleding is eenvoudig te verwijderen en tevens wasbaar.
De Maxi-Cosi Citi SPS vormt een ideaal 3-in-1 reissysteem samen met de wandelwagen en reiswieg.
De Maxi-Cosi Citi SPS komt inclusief gordelbeschermers en zonnekap.
Afmetingen:
Breedte binnenkant zitje: 26 cm
Totale breedte zitje: 43,5 cm
Diepte binnenkant zitje: 30 cm
Lengte van rug zitje: 50 cm
Totale lengte: 710 mm
Gewicht: 2,75 kg
Voldoet aan: ECE R44/04 en is goedgekeurd voor gebruik in het vliegtuig (zie ook www.tuv.com)
quote:De Maxi-Cosi Cabriofix is een autostoel uit de groep 0+ en dus geschikt voor baby’s vanaf 0 tot 12 maanden of tot 13 kilo.
Dankzij het Side Protection System biedt de Maxi-Cosi Cabriofix optimale bescherming. De autostoel is eenvoudig te bevestigen met de 3-puntsgordel en de gordels zijn eenvoudig met een hand strak te trekken. Praktische haken houden de harnasgordel opzij. De Maxi-Cosi Cabriofix moet altijd achterstevoren geplaatst worden, dus tegen de rijrichting ... lees verder ...in. De Maxi-Cosi CabrioFix kan ook gebruikt worden in combinatie met de Maxi-Cosi EasyFix en de Maxi-Cosi EasyBase voor een nog eenvoudigere installatie en een minimale kans op verkeerde installatie.
De uitneembare zitverkleiner biedt extra steun aan hoofd en rug. De ergonomisch gevormde draagbeugel is eenvoudig met een drukknop te verstellen. Onder in de autostoel zit een handige opbergruimte.
De bekleding is eenvoudig te verwijderen en tevens wasbaar.
De Maxi-Cosi Cabriofix vormt een ideaal 3-in-1 reissysteem samen met de wandelwagen en reiswieg.
De Maxi-Cosi Cabriofix komt inclusief gordelbeschermers en geïntegreerde zonnekap (dus altijd beschikbaar en handig op te bergen).
Afmetingen:
Breedte binnenkant zitje (rond de heupen): 29 cm
Breedte binnenkant zitje (rond het hoofdje): 23 cm
Breedte binnenkant zitje (bovenaan product): 14 cm
Diepte binnenkant zitje: 31 cm
Lengte binnenkant zitje: 50 cm
Hoogte (met draagbeugel omhoog): 57 cm
Totale lengte: 70 cm
Totale breedte: 44 cm
Gewicht: 3,25 kg
Voldoet aan: ECE R44/04.
Ja zoiets was hier ook idd, maar dat vonden wij (lees lief) onzinquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:46 schreef mefke79 het volgende:
wij hebben echt geen 175 betaald!
we kregen een citi bij de wagen, maar wilden vanwege de kleur () een cabriofix en moesten dan 40 bijleggen ofzo.
Prenatal idd en de korting is dan op heel veel dingen!quote:Op zondag 5 juni 2011 10:03 schreef Jipster het volgende:
Vlindur, krijg je tijdens die mazzeldagen een % korting ook op kinderwagens? En is dat van Prenatal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |