abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88164764
Tico, waar zit dat verschil dan in? Bij die nr 2/3 stoeltjes.
pi_88164772
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:39 schreef Ticootje het volgende:
Jawel, de meneer in de winkel liet even heel duidelijk het verschil tussen maxicosi en romer zien, daar schrok ik een beetje van, romer it is.
Wij hebben heel erg in dubio gezeten met stoeltje 3 voor Amber. Ik wilde eerst de MaxiCosi Rodi maar vond de Romer Kid Plus er veel steviger en degelijker uitzien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88165327
Ik vond de Romer Kid ook steviger/degelijker lijken. Als je bij de MC Rodi de hoofdsteun helemaal hoog zet, heb je waar de schouders zitten een stuk niks aan de zijkant en bij de Romer zit daar wel gewoon steun. En de hoofdsteun van de Romer is dieper, lijkt mij ook meer bescherming geven...
Ik geloof dat de zitting van de MC wat zachter was, maar ik heb haar nog nooit horen klagen over de Romer.
Fake it till you make it...
pi_88166842
Tnx dames.. Toch nog maar eens goed kijken dan..
De webshop waar ik de autostoeltjes normaal bestel is op zondag toch gesloten :P
pi_88166925
Babypark/Autostoeltjes.nl??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88167464
Die 2e inderdaad. De MC, priori en kinderwagen komen er ook al vandaan..
pi_88167535
Romer geeft meer ondersteuning bij een botsing, ook is de kuip veel steviger. De nek wordt beter ondersteunt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88167577
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 11:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Die 2e inderdaad. De MC, priori en kinderwagen komen er ook al vandaan..
Die site is van Babypark :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88167595
Babypark is toch dicht op zondag? :')
pi_88167733
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Babypark is toch dicht op zondag? :')
Ja en de site van autostoeltjes.nl dus ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88167799
Ik had al het vermoeden dat het van dezelfde winkel zou zijn. Maar ieder zijn ding he..
pi_88169230
Ja ieder zn ding, maar websites die dicht zijn op zondag... :')
pi_88169244
Babydump is wel open, en daar kosten ze 109 die van romer.
pi_88169803
Dan heb je het begrepen als ondernemer :') webshop dicht op zondag...
  zondag 7 november 2010 @ 18:01:59 #115
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_88439930
Ha ik kwam net dus ook op die op-zondag-gesloten-site :') Dat je zelf zondagsrust wil hebben prima, maar ik heb dus juist op zondag rust om een autostoeltje uit te zoeken :P

Ik ga maar eens kijken naar die Romer
pi_88447293
Handig zoeken dan he Stiemie ;)
Ik heb een meisje die niet wil passen in de winkel..erg handig
pi_88505410
We gaan voor de romer kid plus. Nu wil ik er graag zo'n zomerhoes omheen. Weet iemand of die universele van Prenatal past? Dat is bij de maxi cosi tobi namelijk niet het geval...
pi_89363797
Kickje:
Vraagje: passen in een vijfdeurs clio twee zitjes op de achterbank? En kan een van die zitjes dan een maxicosi groep 0 stoel zijn? Ik heb nu een twingo en daar kan de mc niet achterin door de gastank en het is heel lastig om Driekus achter in zijn stoel te zetten, dus we zijn even aan het orienteren op iets anders.
edit: tis niet te vinden op de mc site, of je moet er eentje uit 2009 willen, nou nee.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89368554
Ja, dat kan. Wij hadden in 2006 toen Juul geboren werd een (nieuwe) clio (als leaseauto). We hadden toen een romer king lord (9-18 kilo) en een babystoeltje van romer achterin.
We hadden de babystoel wel achter de passagiersstoel omdat je die wel een stukje naar voren moet schuiven, en de bestuurder anders wel erg weinig ruimte overhoudt. ;) Het hangt dus wel ook van je (been)lengte af of je nog fijn zit zo.
pi_89375129
poemojn Thanks! Dan moet de babystoel maar achter de passagier prima.
pi_89375177
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:55 schreef poemojn het volgende:
Ja, dat kan. Wij hadden in 2006 toen Juul geboren werd een (nieuwe) clio (als leaseauto). We hadden toen een romer king lord (9-18 kilo) en een babystoeltje van romer achterin.
We hadden de babystoel wel achter de passagiersstoel omdat je die wel een stukje naar voren moet schuiven, en de bestuurder anders wel erg weinig ruimte overhoudt. ;) Het hangt dus wel ook van je (been)lengte af of je nog fijn zit zo.
Dat heb ik ook in mn koekblik.. Jen zit achter de passagier en Leyla achter mij of naast me.
pi_89375295
Tis ook maar de tweede auto en alles beter dan achterin een twingo wurmen.
pi_90768070
Van de week stopten we de maxi cosi voor het eerst weer in de auto en liepen eigenlijk gelijk tegen een probleem aan.
Manlief is lang (1.98m) en had toen de maxi cosi achter zich staan toen hij reed, hij reed toen ongeveer met z'n knieën in het stuur en dat was niet echt comfortabel.
Lotte zit in een Romer King Plus en zit achter de bijrijdersstoel en kan vanwege haar beenruimte niet achter S. zitten, dus omruilen is niet echt een optie.

Lastig dus! We zitten nu dus maar te denken aan de optie nieuwe stoel voor Lotte (die we nog niet hadden gekocht) in de hoop dat het probleem dan minder zal zijn. Hoe zijn de ervaringen hier met met lange mensen en een groep 0 en groep 1 stoel op de achterbank?
Ik ben ook benieuwd of de beenruimte die het kind nodig heeft voor een groep 2 stoel minder is dan die voor een groep 1 stoel, anders hoeft die optie ook niet overwogen te worden..
  zondag 2 januari 2011 @ 22:15:37 #124
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_90768496
Beenruimte blijft hetzelfde. Jen zit nu in groep 2 stoel. Omze oplossing is hier 1 van de kinderen voor.
pi_90774174
Hier dezelfde oplossing. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')