Wij hebben heel erg in dubio gezeten met stoeltje 3 voor Amber. Ik wilde eerst de MaxiCosi Rodi maar vond de Romer Kid Plus er veel steviger en degelijker uitzien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:39 schreef Ticootje het volgende:
Jawel, de meneer in de winkel liet even heel duidelijk het verschil tussen maxicosi en romer zien, daar schrok ik een beetje van, romer it is.
Die site is van Babyparkquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Die 2e inderdaad. De MC, priori en kinderwagen komen er ook al vandaan..
Ja en de site van autostoeltjes.nl dus ookquote:
Dat heb ik ook in mn koekblik.. Jen zit achter de passagier en Leyla achter mij of naast me.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:55 schreef poemojn het volgende:
Ja, dat kan. Wij hadden in 2006 toen Juul geboren werd een (nieuwe) clio (als leaseauto). We hadden toen een romer king lord (9-18 kilo) en een babystoeltje van romer achterin.
We hadden de babystoel wel achter de passagiersstoel omdat je die wel een stukje naar voren moet schuiven, en de bestuurder anders wel erg weinig ruimte overhoudt.Het hangt dus wel ook van je (been)lengte af of je nog fijn zit zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |