abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 december 2009 @ 14:50:09 #1
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_76141417
Hoi..

Mijn Samsung laptop DVD-drive werkt niet meer. Hij kan nog wel DVD lezen maar als ik bijvoorbeeld een film wil starten begint hij te "knorren en steunen". Het lijkt er op of de DVD drive inwendig klemt o.i.d. Is dit een vaker voorkomend probleem? Kan ik dit zelf oplossen?

(some achtergrondinfo:

Via Fok! tracht ik mijn Samsung R510 notebook te slijten, maar mijn DVD werkt niet. Er zit nog garantie op, maar ik los het liever zelf op, anders duurt het weer zo lang.

Nu ben ik niet een intensief gebruiker van mijn DVD-drive en omdat ik de laptop tot voorkort niet kon missen voelde ik er niets voor hem op te sturen o.i.d.)
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_76141705
Probeer de Firmware eens te updaten. Via de site van de maker van de drive je product zoeken en de nieuwste firmware downloaden. Dit loste bij mij veel leesproblemen op.
Dat ie hardwarematig kapot is lijkt me sterk, dan kun je er ook weinig meer aan doen.
  maandag 28 december 2009 @ 15:50:51 #3
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_76143970
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef Aestivate het volgende:
Probeer de Firmware eens te updaten. Via de site van de maker van de drive je product zoeken en de nieuwste firmware downloaden. Dit loste bij mij veel leesproblemen op.
Dat ie hardwarematig kapot is lijkt me sterk, dan kun je er ook weinig meer aan doen.
Hoe eenvoudig het kan zijn Hij werkt weer!!! Aestivate: held.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')