abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76140591
Ik heb op dit forum al eens eerder een topic geopend over de Albert Heijn, dat ze me zonder toestemming inroosterden.

Ik lig al sinds gisteren (zondag dus) ziek in bed, heb maagklachten en ben gewoon kotsmisselijk. Ik heb vannacht goed geslapen en kwam rond half 1 m'n bed uitrollen. Uurtje geleden bedacht ik me ineens dat ik vanavond om 6 uur moest beginnen met werken (dit keer wel met mijn toestemming ) dus besloot ik de Albert Heijn maar te bellen.

MOCHT ik me dus niet ziek melden omdat dat volgens hun regels voor 10.00 uur moet gebeuren, dus ik zeg ja sorry, maar om 10.00 uur was ik mijn bed nog niet uit, ik ben niet voor niets ziek!

Even later een flinke discussie gehad met de man en uiteindelijk met een boze ''doei'' de telefoon opgehangen, vlak nadat hij zei ''tot vanavond''

Nu mijn vraag dus, sta ik in mijn recht als ik vanavond niet kom opdagen? Misschien moet het met een paracetemol door mijn strot nog wel lukken, maar niet met veel plezier. Hij zei overigens dat bij mijn laatste loonstrookje een brief zat met de ''spelregels'' over het ziekmelden omdat extra duidelijk te maken, dat laatste loonstrookje heb ik nog niet eens ontvangen terwijl ik vorige maandag nog gewerkt heb!
pi_76140719
Ga gewoon werken, aansteller!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_76140762
Regels zijn regels maar ziek is ziek. Gewoon thuisblijven maar ga wel even op consult bij een huisarts o.i.d.. dan heb jij iig "bewijs" dat jij echt ziek bent.
pi_76140764
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:33 schreef Oldenzaal het volgende:
Ga gewoon werken, aansteller!
Hee hee hee, werk er al een jaar en heb me zover nog maar 1 keer ziekgemeld dus een aansteller ben ik zeker niet. Ik weet zelf wel wanneer ik kan werken en wanneer niet
pi_76140766
Ik zou het niet pikken als ik zo behandeld zou worden. Ik was lekker thuis gebleven.
pi_76140793
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef Juup© het volgende:
Regels zijn regels maar ziek is ziek. Gewoon thuisblijven maar ga wel even op consult bij een huisarts o.i.d.. dan heb jij iig "bewijs" dat jij echt ziek bent.
Huisarts is nergens voor nodig, gewoon een paar dagen rust houden moet genoeg zijn. Heb wel eens vaker maagklachten
pi_76140825
Je ziek melden in een tijd van recessie? Dat kun je niet menen...
pi_76140840
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:34 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik zou het niet pikken als ik zo behandeld zou worden. Ik was lekker thuis gebleven.
Tsja, aan de ene kant had hij wel gelijk; het zijn de reglementen. Ik heb me ook één keer ziekgemeld om half 6 terwijl ik om 7 moest beginnen, en tóen kon het wel.
  maandag 28 december 2009 @ 14:36:24 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_76140852
Gewoon naar je werk gaan, om vervolgens na 5 minuten die vent of op dat moment de dienstdoende manager onder te kotsen. Problem solved.
  Milf maandag 28 december 2009 @ 14:36:29 #10
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_76140855
Ziek is ziek. Je kunt ook na 10.00 uur ziek worden. Mag je dan ook niet thuisblijven? Of op je werk ziek worden, moet je dan blijven?

Heeft die bedrijfsleider/planner van je AH thuis niets te vertellen ofzo?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_76140928
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:36 schreef nikky het volgende:
Ziek is ziek. Je kunt ook na 10.00 uur ziek worden. Mag je dan ook niet thuisblijven? Of op je werk ziek worden, moet je dan blijven?

Heeft die bedrijfsleider/planner van je AH thuis niets te vertellen ofzo?
Ik ben een keer vanuit werk ziek naar huis gegaan, dat kon wel gewoon. Ze vragen je uiteraard eerst om gewoon een aspirientje in te nemen en proberen verder te werken, wat ook wel weer logisch is natuurlijk
  maandag 28 december 2009 @ 14:38:18 #12
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76140939
Naar je werk gaan met een dikke sjaal. Vervolgens een schap, counter, emballageband of kassa onderkotsen, afhankelijk van waar je precies staat.
  maandag 28 december 2009 @ 14:38:51 #13
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76140971
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon naar je werk gaan, om vervolgens na 5 minuten die vent of op dat moment de dienstdoende manager onder te kotsen. Problem solved.
pi_76141000
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:38 schreef Pool het volgende:
Naar je werk gaan met een dikke sjaal. Vervolgens een schap, counter, emballageband of kassa onderkotsen, afhankelijk van waar je precies staat.
ik hou niet zo van kotsen
pi_76141020
kijk daar heb je het al, als jij moeilijk doet (vorige topic) gaan hun ook moeilijk doen...
  maandag 28 december 2009 @ 14:40:49 #16
107521 Furia
snoopy weer
pi_76141056
Gewoon proberen met een asperientje. Als het niet gaat kun je dat alsnog daar aangeven en misschien geloven ze je dan wel.
pi_76141070
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:40 schreef babipangang het volgende:
kijk daar heb je het al, als jij moeilijk doet (vorige topic) gaan hun ook moeilijk doen...
Ligt het niet aan, compleet andere teamleider deze keer (geen flauw idee wie het was trouwens , in ieder geval niet die chef van het vorige topic of de bedrijfsleider)
  maandag 28 december 2009 @ 14:41:21 #18
107521 Furia
snoopy weer
pi_76141083
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:40 schreef babipangang het volgende:
En dat dus.
  maandag 28 december 2009 @ 14:45:03 #19
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_76141217
Albert Heijn heeft hier een hulplijn voor (je hebt een folder gekregen) waar je dit kan aankaarten. Dit moet je dan ook doen. Zo gaan wij bij mijn winkel niet met collega's om en het hoort ook niet. Zorg voor een bewijsje van je HA dat je ziek bent geweest en leg het voor aan die hulplijn. Of als het een teamleider was overleg je even met je SM/ASM. Die snappen namelijk ook wel dat dit niet kan.

Was het een Supermarktmanager, ASM of teamleider?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_76141300
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:45 schreef GasTurbine het volgende:
Durf 't je niet te zeggen, kon de naam niet verstaan. Hoewel ik wel zeker weet dat als ik de bedrijfsleider aan de telefoon kreeg hij het wel zou snappen, hij is een toffe peer
pi_76141340
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:45 schreef GasTurbine het volgende:
Albert Heijn heeft hier een hulplijn voor (je hebt een folder gekregen) waar je dit kan aankaarten. Dit moet je dan ook doen. Zo gaan wij bij mijn winkel niet met collega's om en het hoort ook niet. Zorg voor een bewijsje van je HA dat je ziek bent geweest en leg het voor aan die hulplijn. Of als het een teamleider was overleg je even met je SM/ASM. Die snappen namelijk ook wel dat dit niet kan.

En ik zou niet weten wat die hulplijn is, ben nu op een ander adres dus ik heb die folders niet. Ook ga ik niet naar de huisarts
pi_76141356
BEFEHL IST BEFEHL !

ARBEIT MACHT FREI !
pi_76141359
Je begrijpt wel dat AH teamleiders continu liegende pubers aan de lijn hebben die onder hun werk uit willen komen?
Jij zadelt een ander op met jou probleem. Hij moet voor jou in een korte tijd een vervanger zoeken. (lijkt mij een beste kutklus)
Je had wel ff eerder (meteen) mogen bellen als je al sinds gister ziek bent.

En denk niet dat je collegas blij zijn als je niet komt opdagen cq voor jou moeten invallen op het laatste moment.
Ik ben een superster want ik drink jupiler!
  maandag 28 december 2009 @ 14:48:57 #24
158899 GasTurbine
pi_76141367
Google vindt alles. Je staat sowieso sterker als je zelf initiatief neemt.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 28 december 2009 @ 14:49:46 #25
158899 GasTurbine
pi_76141401
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:48 schreef Fuzzysham het volgende:
Je begrijpt wel dat AH teamleiders continu liegende pubers aan de lijn hebben die onder hun werk uit willen komen?
Jij zadelt een ander op met jou probleem. Hij moet voor jou in een korte tijd een vervanger zoeken. (lijkt mij een beste kutklus)
Je had wel ff eerder (meteen) mogen bellen als je al sinds gister ziek bent.

En denk niet dat je collegas blij zijn als je niet komt opdagen cq voor jou moeten invallen op het laatste moment.
Dan zoeken zij een andere baan. Ziekmelding weigeren is gewoon not-done.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')