Ik was toch ook maar fan tot 1990 .... daarna niet meer zo gevolgd. De afgelopen tijd hoor je ook meer ouder werk dan nummers van dit album. Trouwens misschien als ik het hoor dat ik zeg ow ja dat ken ik toch wel.quote:Op maandag 28 december 2009 16:59 schreef D. het volgende:
[..]
Jij was ooit fan, maar van een 18,5 jaar oud album ken je maar 5 van de 14 nummers?
En dat na de overvloed van MJ de afgelopen tijd?
Ik schrok evenquote:Op maandag 28 december 2009 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
Even plassen nu en dan pc afsluiten..... voor een week![]()
...maar je gaat thuis gewoon weer verderquote:Nu lekker een weekje vrij!!![]()
tot later.
Nee, ik denk het niet.quote:Op maandag 28 december 2009 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat nummer zegt me zo niets. Misschien een Oh-jaatje.
quote:Op maandag 28 december 2009 17:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Phil Lynott - Old town
Ik vond de cover van The Corrs beter.
Ik ben al blij dat het niet hoger is gekomen dan het origineel.quote:
Is het een cover?quote:Op maandag 28 december 2009 17:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat het niet hoger is gekomen dan het origineel.
Ons?quote:Op maandag 28 december 2009 17:23 schreef MarijeH het volgende:Heb ik de afgelopen uren veel gemist??
Ok.quote:Op maandag 28 december 2009 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het origineel van De Weg is Der Weg (van H.Gronemeyer).
He, daar was ik ookquote:Op maandag 28 december 2009 17:32 schreef tong80 het volgende:
Hier zou ik nooit iets van kopen.
Maar net als eerder met Split Enz heeft Crowded house briljante nummers. Zag ze op Pinkpop en de regen daalde met bakken op ons neer toen ze dit nummer spelden. Was een echt hoogtepunt.
Was jij datquote:Op maandag 28 december 2009 17:34 schreef D. het volgende:
[..]
He, daar was ik ook
ik stond vooraan met m'n vlaggetje
quote:Op maandag 28 december 2009 17:32 schreef het_fokschaap het volgende:
staat Tim Finn er eigenlijk ook in ?
Dat dachten wel meer mensen gezien de boze gezichtenquote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was jij dat
Ik dacht nog flikker eens op met die kut vlag
Wat dat betreft is het eerste optreden van Urban Dance Squad waar RATM alles van gejat heeft mijn hoogtepunt ooit op Pinkpop. Heel het veld bewoog en stamptequote:Op maandag 28 december 2009 17:38 schreef D. het volgende:
Dat was trouwens ook het jaar dat we een aardbeving hadden veroorzaakt door mee te springen op Rage Against The Machine
Maar dat optreden haalde de krant niet als aarbevingquote:Op maandag 28 december 2009 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het eerste optreden van Urban Dance Squad waar RATM alles van gejat heeft mijn hoogtepunt ooit op Pinkpop. Heel het veld bewoog en stampte
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 28 december 2009 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat optreden haalde de krant niet als aarbeving
40 45 ?quote:
Doe ik ook altijd. Behalve het eerste.quote:Op maandag 28 december 2009 17:57 schreef D. het volgende:
Ik ga ff het eten voorbereiden en in de over zetten
Mooi één van mijn favo Songfestival nummers.quote:
Anne-Marie David met Tu te reconnaîtras, en Cliff Richard op de derde plaats.quote:Op maandag 28 december 2009 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi één van mijn favo Songfestival nummers.
Volgens mij won Vickie Leandros toen.
Nee, Anne Marie David met Tu Te Reconnetras won toen voor Luxemburg.quote:Op maandag 28 december 2009 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi één van mijn favo Songfestival nummers.
Volgens mij won Vickie Leandros toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |