De titel is wel bekend omdat er later een actiecomedy kwam die dezelfde titel droeg......quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:45 schreef Patch het volgende:
Heb deze Penn niet gezien volgens mij...

Bad Boys!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Buddyfilm met Smith en Lawrence.....

Yep de film met Sean Penn is geweldig. Hij was onlangs nog op tv.quote:

Omdat ik een wegwezertje ben.... ga jobhunten......quote:

Succes !quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat ik een wegwezertje ben.... ga jobhunten......

Even ander plaatje, maar de film is een stuk ouder..quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:17 schreef Dopekoe het volgende:
House of the flying daggers
Ik zeg maar wat

quote:

is a 1954 film by Japanese film director
  is a 1954 film by Japanese film director   . Based on a short story of the same name by Mori Ogai, it tells the story of two aristocratic children sold into slavery. It is often considered one of
 . Based on a short story of the same name by Mori Ogai, it tells the story of two aristocratic children sold into slavery. It is often considered one of   finest films, along with Ugetsu and The Life of Oharu. It bears his trademark interest in freedom, poverty and woman's place in society, and features beautiful images and long and complicated shots.
  finest films, along with Ugetsu and The Life of Oharu. It bears his trademark interest in freedom, poverty and woman's place in society, and features beautiful images and long and complicated shots.

quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:28 schreef Gorro het volgende:
Kenji Mizoguchi, film weet ik zo gauw niet...

He's backquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:34 schreef Gorro het volgende:
We blijven even in de foreign language hoek.
Er is een top 10 van foreign language films die het meeste geld opgebracht hebben in Amerika. Ik wil graag minimaal 5 films uit die top 10 horen. Wie de vijfde correcte film noemt, krijgt de punten.

)
 )

Ah, ik had erbij moeten vertellen dat het alleen om niet-Amerikaanse films gaat in deze top 10. Anders was Apocalypto dik nummer 1 geweest inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:49 schreef Asap het volgende:
Shichinin no Samurai?
Cidade de Deus?
El Labyrinto del Fauno?
Wo hu cang long?
Forbidden Kingdom?
La Vita e Bella?
Le fabuleux destin d'Amelie Poulain?

Lola Renntquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:23 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ah, ik had erbij moeten vertellen dat het alleen om niet-Amerikaanse films gaat in deze top 10. Anders was Apocalypto dik nummer 1 geweest inderdaad.
1. Crouching Tiger, Hidden Dragon $128mil
2. La Vita e Bella $57mil
3.
4. Pan's Labyrinth $37mil
5. Amelie $33mil
6.
7.
8.
9.
10.
Nog 1 te gaan dus

La dolce vitaquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:34 schreef Gorro het volgende:
Er staan nog 3 Chinese, 1 Italiaanse, 1 Franse en 1 Mexicaanse in de top 10

Hehe, bijna goed! Vervolgen geen probleem. Want hij zit niet in deel 3quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Michael Dudikoff
American Ninja 1, 2 en 3
maar je wil vast geen vervolgen zeker

quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh.. nou doe dan maar American Ninja 4 erbij

Volgens IMDB zou ook La dolce Vita er nog tussen moeten:quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:12 schreef Gorro het volgende:
1. Crouching Tiger, Hidden Dragon $128mil
2. La Vita e Bella $57mil
3. Hero $53mil
4. Pan's Labyrinth $37mil
5. Amelie $33mil
6. Fearless $24mil
7. Il Postino $22mil
8. Like Water for Chocolat $21mil
9. La cage aux folles $20mil
10. Kung Fu Hustle $17mil
bron
Asap +2
FMT December 2009 X
6 ASAP
6 Patch
6 mr_anonimous
4 Lamers
2 Gorro
2 Hulkio
2 Tombolafan
2 Doff
2 Dopekoe

.
.

. Met de meest geruststellende oneliner ooit in een film: "It's okay, it's okay, we're cutting your arm off." (heel traag zonder verdoving met een breekmes)
. Met de meest geruststellende oneliner ooit in een film: "It's okay, it's okay, we're cutting your arm off." (heel traag zonder verdoving met een breekmes) 

afro samuraiquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoofdpersonage is ingesproken door Samuel L. Jackson

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |