Owh, niet gezien.quote:Op maandag 28 december 2009 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en ik doe de foto opnieuw want zn naam stond erin
Ik vind het al knap dat je 2 orca's kentquote:Op maandag 28 december 2009 20:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Owh, niet gezien.
Maar het zijn de enige 2 orca's die ik ken.
Welke film?
[ afbeelding ]
Geen V....quote:Op maandag 28 december 2009 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je 2 orca's kent![]()
enne... V???
En deze?quote:Op maandag 28 december 2009 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
Dat laatste plaatje komt me heel bekend voor.
quote:
quote:
Die film is echt heeeeel lang geleden, was 6 ofzo.quote:Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef Patch het volgende:
Maar wel een ongelooflijke foute gok van iemand met River als avatar....
Da's geen excuus.quote:Op maandag 28 december 2009 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die film is echt heeeeel lang geleden, was 6 ofzo.
quote:
quote:
quote:
mr_anonimous + 2quote:
Liedjes worden gedaan door andere artiesten, niet de originele?quote:Op maandag 28 december 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
De Film Dazed & Confused heeft het grootste deel van zijn budget aan de rechten van liedjes besteed. De soundtrack is ook top. Toch is er een klein smetje. Wat?
Nee, wel degelijke de originele artiesten.quote:Op maandag 28 december 2009 22:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Liedjes worden gedaan door andere artiesten, niet de originele?
nee,het is geen musical.....quote:
Ook bij non-musicals wordt de soundtrack soms ondertiteld....quote:Op maandag 28 december 2009 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
nee,het is geen musical.....
Heeft niks met die soundtrack te maken.....quote:
Grotendeels acteurs en actrices die aan het begin van carriere stonden. Dus dat viel mee en ook dat heeft niks met de soundtrack te maken.quote:
Helemaal geen muziek van Led Zeppelin zocht ik maar het wou niet echt vlotten.....quote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef Patch het volgende:
Het liedje 'dazed and confused' zit er niet in?
Led wie?quote:Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helemaal geen muziek van Led Zeppelin zocht ik maar het wou niet echt vlotten.....
Patch +2
FMT December 2009 X
4 Patch
4 Lamers
2 ASAP
2 Hulkio
2 Tombolafan
2 Doff
2 mr_anonimous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |