Ja, of je hebt geduld natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2009 15:40 schreef Disana het volgende:
Wat zijn jullie eenkennig zeg. Ik postte mijn linkje hier omdat ik niet wist of er zomaar een topic van gemaakt kon worden en had gehoopt dat iemand me dat kon zeggen.
Die is er ook nietquote:Op maandag 28 december 2009 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen reacties dus. Dus heb ik het maar weer weggehaald. Een YouTubeje van een kat leek me te weinig voor een apart topic maar ik zie geen filmpjes topic of iets dergelijks?
Zie mijn editquote:Op maandag 28 december 2009 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen reacties dus. Dus heb ik het maar weer weggehaald. Een YouTubeje van een kat leek me te weinig voor een apart topic maar ik zie geen filmpjes topic of iets dergelijks?
quote:Op maandag 28 december 2009 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens....die Lushsugarscrub he?
Nou...m'n schenen zien eruit als een blinde met neiging tot automutilatie
ik wil ook zo'n stofzuigert !quote:Op maandag 28 december 2009 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze, weet jij waar ik die kwijt kan? Ben hier niet zo bekend
quote:Op maandag 28 december 2009 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, weet je zeker dat ie van mij was?
Ik kan het me namelijk niet heugen
DankUquote:Op maandag 28 december 2009 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik geef het niet graag toe... maar je had me wel een partij gelijk
wat een kneus die kerel
Ik ben liefquote:Op maandag 28 december 2009 15:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, doe es lief![]()
Zo'n ding lijkt mij ook wel handig![]()
Arme hond
Nee, ze glimmen nogal en dat geeft reflectie tijdens het foto's makenquote:Op maandag 28 december 2009 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben lief
Doe jij eens lief, en post eens een foto van je emotioneel flexibele benen?
Ik gaat het je zo PMmenquote:Op maandag 28 december 2009 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook een roomba![]()
Ik zag dat filmpje vorige week al ergens, die hond is echt een trieste sukkel![]()
Non, weet je nu al wat ik voor je moet kopen morgen?????????
En niet ff zeggenquote:Op maandag 28 december 2009 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Ing, ik wist wel dat die sugarscrub niks was![]()
Heb je ook je hele bibsebabs stuk nu????
fuckquote:Op maandag 28 december 2009 15:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ze glimmen nogal en dat geeft reflectie tijdens het foto's maken
Ik krijg hier beelden van mooie blauwe Brits Korthaar Katers met fel oranje ogen.....ik wil er weer éénquote:
Wil je een goody bag?quote:Op maandag 28 december 2009 15:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik krijg hier beelden van mooie blauwe Brits Korthaar Katers met fel oranje ogen.....ik wil er weer één
Goedemiddag allemaal, weer bekomen van de kerst?
Greys, wat was je nog laat on line, ik denk dat ik hier maar ff een Lushbestelling plaats, die goodiebag zitten vast lekkere dingen in zodat ik me in het ziekenhuis niet zo zielig vind!
In de winkel zijn dr nog plentyquote:Op maandag 28 december 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:
De grabbags zijn op, voor zover we dat nu (maandag 28 december 13.45 uur) kunnen zien. We verwerken eerst alle bestellingen die vandaag zijn binnen gekomen. Als we daarna toch weer grabbags voor je kunnen samenstellen komen we natuurlijk snel weer terug met deze fantastische aanbieding!
Mensen die 28 december na 12.45 uur een bestelling hebben geplaatst krijgen slechts 1 grabbag per persoon.
Online issie uutverkochtquote:Op maandag 28 december 2009 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je een goody bag?
Als je voor 30 euro produkt uitzoekt krijg je die erbij.
Je kan het zelf online bestellen of ik wil t ook wel in de winkel halen en opsturen naar je
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |