Castreren dmv ophanging aan den ballenquote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef tombolafan het volgende:
mooi.
castreren zonder verdoving...
quote:Op maandag 28 december 2009 14:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Castreren dmv ophanging aan den ballen
quote:Op maandag 28 december 2009 14:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Castreren dmv ophanging aan den ballen
Ik ook blijkbaar Elisa is al aan het editten geweest zag ik.quote:
Nee hoor, viel wel mee. Maar ik wilde niet dat het ging over 'hoe jonger hoe beter'. Een no go zone!quote:
Je hebt groot gelijk!quote:Op maandag 28 december 2009 14:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor, viel wel mee. Maar ik wilde niet dat het ging over 'hoe jonger hoe beter'. Een no go zone!
Sowieso die hele gastquote:Op maandag 28 december 2009 14:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor, viel wel mee. Maar ik wilde niet dat het ging over 'hoe jonger hoe beter'. Een no go zone!
Ik snapte vanaf de eerste post al niet dat mensen er serieus tegen aan bleven pratenquote:
Neuh maar als je dat zegt dan beoordeel je hem weer op z'n posts buiten F&F en das ongehoord en bladiblaquote:Op maandag 28 december 2009 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snapte vanaf de eerste post al niet dat mensen er serieus tegen aan bleven praten
quote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar als je dat zegt dan beoordeel je hem weer op z'n posts buiten F&F en das ongehoord en bladibla
Ik niet hoor; binnen F&F ben ik er ook klaar meequote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh maar als je dat zegt dan beoordeel je hem weer op z'n posts buiten F&F en das ongehoord en bladibla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |