Hij heeft zelf aangegeven dat het C is.quote:Op maandag 28 december 2009 16:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet inschatten of hij nu
A) gewoon probeert te trollen om reacties uit te lokken
B) zo knetter stoned / dronken is dat hij het zelf niet meer door heeft
C) zelf niet snapt wat hij doet en oprecht is zoals hij is
Ik hoop stiekem op A, de andere twee zijn meer scary
Ik ga zo even kijken.quote:Op maandag 28 december 2009 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik breng met liefde voor je mee en stuur t dan ff op, in de webshop zijn de goodybags inmiddels al op!
Ja dan zul je m wel krijgen hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeee Ing, ik zei het toch al dat ik krassen had van de scrub hier en daar, en dan vooral daar?
Oh ik kreeg gister bij mijn online Ned. Lush bestelling niet die melding dat ze uitverkocht zijn.
Dus ik hoop maar dat ik hem nog wel krijg
Ja ik ook, maar dan nog, spoort ie niet.quote:
Ik ben helaas niet zo naief en goedgelovigquote:Op maandag 28 december 2009 16:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven dat het C is.
Nee, waar kan ik dat lezen?quote:Op maandag 28 december 2009 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan zul je m wel krijgen hoor.
Heb je gelezen wat ik gratis had??????????
Ik heb die Vanilla Scoop doos twv 75 euro als freebyquote:Op maandag 28 december 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, waar kan ik dat lezen?
En was dat bij je aankoop in de winkel?
Maes is hier, ze gaat nu hier op de Lush UK site bestellen
Het is een combi van A & B en als iemand hem té direct erop aanspreekt gooit hij het snel op Cquote:Op maandag 28 december 2009 16:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet inschatten of hij nu
A) gewoon probeert te trollen om reacties uit te lokken
B) zo knetter stoned / dronken is dat hij het zelf niet meer door heeft
C) zelf niet snapt wat hij doet en oprecht is zoals hij is
Ik hoop stiekem op A, de andere twee zijn meer scary
Ja en met een beetje mazzel trappen ze daar dan in en zo bleef ie dr maar mee wegkomenquote:Op maandag 28 december 2009 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een combi van A & B en als iemand hem té direct erop aanspreekt gooit hij het snel op C
Nou, hij is echt stront irritant hoorquote:Op maandag 28 december 2009 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Istie nu gebanned dan ofzo?
Ik lees er eerlijk gezegd altijd gewoon overheen
Dunnoquote:Op maandag 28 december 2009 16:59 schreef Greys het volgende:
Ik zie heel die Kitao hier niet in dit topic?
Of ben ik nou gek? Dus waarom gaat het nu over hem?
Ja, heerlijk, lekker rustig de eerste twee dagen.quote:Op maandag 28 december 2009 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Strega![]()
Leuke kerst gehad?
En weet je al wanneer je onder het mes moet?
Nies, feli met de nieuwe bolide![]()
Greys en Maes
Whoei dank je wel. Ik zit ook steeds naar buiten te kijken hij glom zo mooi in het zonnetje en nu is het donker, maar strakjes mag ik erin rijden naar werkquote:Op maandag 28 december 2009 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Strega![]()
Leuke kerst gehad?
En weet je al wanneer je onder het mes moet?
Nies, feli met de nieuwe bolide![]()
Greys en Maes
quote:Op maandag 28 december 2009 17:04 schreef Strega het volgende:
Ik zal Pagan jullie nog even een paar leuke kerstfoto's laten spammen!
hihihihihihi ik moet lachen om die biosbon.quote:Op maandag 28 december 2009 17:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, lekker rustig de eerste twee dagen.
Gisteren naar goede vrienden, dan zie je ineens dat dat jongetje dat je als baby kende, een grote, leuke jongeman van 15 is. (Gelukkig hadden we een bioscoopbon voor hem als suprise, voor lego is hij nu echt te groot).
Heerlijk gegeten daar, ze had een echt Amerikaanse thanksgiving diner gemaakt, was vreselijk gezellig.
Jullie het ook fijn gehad? Geniet ook nog maar lekker van je vakantie.
Nee, ik weet nog niet wanneer, zal ik wel begin nieuwe jaar horen.
Volgens mij is er in het vorige topic iets ge-edit ofzo? Daar leek het iig ineens 'vanuit het niets' over hem te gaan, vandaarquote:Op maandag 28 december 2009 16:59 schreef Greys het volgende:
Ik zie heel die Kitao hier niet in dit topic?
Of ben ik nou gek? Dus waarom gaat het nu over hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |