abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76142520
Is dit de voorganger van de chip?

Heeft dat bandje trouwens ook een functie om getaserd te worden, zoals dit: VS ontwikkelen taserband voor vliegtuigpassagiers
Of zal dat versie 2.0 worden?
pi_76142620
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:37 schreef montier het volgende:
gewoon een uitgaanspas landelijk introduceren die voor alles geldig is.

heb je je misdragen dan meteen een uitgangsverbod en nergens meer naar binnen...
ik ben gaarne bereid 20 euro voor zoiets te betalen wanneer de tokkies buiten de deur worden gehouden daarmee
A-men!

Ik denk alleen dat het in de praktijk een moeilijk systeem zal blijken.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
  maandag 28 december 2009 @ 15:24:45 #28
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_76142809
Er is toch nog helemaal geen sprake dat een dergelijk bandje ingevoerd gaat worden? Als ik het zo lees dan zijn ongeveer alle betrokkenen tegenstander. Het is allemaal leuk en aardig dat een bedrijf iets ontwikkeld heeft, maar dan wordt het nog niet gelijk grootschalig toegepast.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_76142883
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:24 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Er is toch nog helemaal geen sprake dat een dergelijk bandje ingevoerd gaat worden? Als ik het zo lees dan zijn ongeveer alle betrokkenen tegenstander. Het is allemaal leuk en aardig dat een bedrijf iets ontwikkeld heeft, maar dan wordt het nog niet gelijk grootschalig toegepast.
Proefballonnen om mensen aan het idee te laten wennen.
  maandag 28 december 2009 @ 15:36:33 #30
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_76143342
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:26 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Proefballonnen om mensen aan het idee te laten wennen.
Praktisch iedereen is tegenstander van het idee en er zitten zoveel haken en ogen aan dat het niet erg realistisch is dat zoiets ingevoerd gaat worden.

Daarbij werken dergelijke zaken gewoonweg niet omdat je de problemen hiermee verplaatst. Als ze elkaar niet op een festivalterrein op kunnen zoeken dan gaan ze wel elders zoeken. Het biedt dus schijnveiligheid (zoals zoveel van dit soort maatregelen).
pi_76143587
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Praktisch iedereen is tegenstander van het idee en er zitten zoveel haken en ogen aan dat het niet erg realistisch is dat zoiets ingevoerd gaat worden.

Daarbij werken dergelijke zaken gewoonweg niet omdat je de problemen hiermee verplaatst. Als ze elkaar niet op een festivalterrein op kunnen zoeken dan gaan ze wel elders zoeken. Het biedt dus schijnveiligheid (zoals zoveel van dit soort maatregelen).
Legitimatieplicht en vingerafdrukken in een centrale database van onschuldige mensen biedt ook schijnveiligheid, toch is het er en het tweede is goedgekeurd en zal spoedig gerealiseerd worden.
pi_76143723
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:42 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Legitimatieplicht en vingerafdrukken in een centrale database van onschuldige mensen biedt ook schijnveiligheid, toch is het er en het tweede is goedgekeurd en zal spoedig gerealiseerd worden.
Vergeet ook de opslag van OV-Reis informatie in een centrale database niet. De reis informatie gaat 7 jaar bewaard worden.

Dan laat ik de ontwikkeling van INDECT (http://www.indect-project.eu/) nog even buitenbeschouwing.
  maandag 28 december 2009 @ 15:45:37 #33
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_76143755
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:42 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Die centrale database van vingerafdrukken ben ik ook tegenstander van, ik begrijp ook nog steeds niet waarom er in de politiek geen partij is die tegen dergelijke maatregelen durft op te treden.
pi_76143859
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:45 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Die centrale database van vingerafdrukken ben ik ook tegenstander van, ik begrijp ook nog steeds niet waarom er in de politiek geen partij is die tegen dergelijke maatregelen durft op te treden.
Omdat ze eigenlijk allen stiekem hun vingers aflikken bij het idee om meer controle over burgers te krijgen, de één meer dan de ander.
  maandag 28 december 2009 @ 15:50:33 #35
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_76143960
Ik heb net mijn oude gps ingeslikt, is dat ook goed?
  dinsdag 29 december 2009 @ 00:31:50 #36
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_76166299
Zinnig, relschopper doet z'n bandje af en klaar.
censuur :O
pi_76169428
alsof een polsbandje relschoppers tegenhoudt.. Ja achteraf kun je een keer zien wie ergens in de buurt was ofzo.. Mits ze ze omhouden. Lijkt me niet dat er een preventieve werking vanuit gaat.
Wat is er mis met beveiligingspersoneel? Met welk doel worden er proefbalkonnetjes opgelaten over dit soort achterlijkheden?
pi_76172475
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

Moet je eerst een magnetron zien te vinden op dat festivalterrein.
Die ook nog eens werkt als je je hand erin steekt en dan je bloed niet verwarmd.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:30:44 #39
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_76175570
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Bandje 10 seconden in de magnetron, opgelost.

Ik neem aan dat TS een trol is.
Want je privacy zou heilig moeten zijn.

Stel je voor als weer zoeimand als hitler de macht krijgt in nl.
Die zou het makkelijk krijgen.

Met zo'n username moet je toch wel beseffen, dat een revolutie zo kan uitbreken.
We onze maatschappijke "beschaving" is slechts een dun laagje chroom
TS was sarcastisch
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_76175653
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus als ik met een ander meisje in de wc bezig ben en haar naam niet meer weet kan ik zo aanvragen met wie het nou was?
Kijk haal het positieve eruit
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:21:37 #41
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_76177841
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die ook nog eens werkt als je je hand erin steekt en dan je bloed niet verwarmd.
Misschien werkt een schaar dan toch beter.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')