Als je de nummers van de laatste 3 albums bedoeld dan is dat niet eens zo vreemd: 'Tomorrow Morning is het laatste deel uit de trilogie die in 2009 begon met Hombre Lobo en begin dit jaar uitgebreid werd met End Times.'quote:Op zondag 25 juli 2010 13:50 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Alle Eelsnummers beginnen ondertussen op elkaar te lijken...

Het album is ook vindbaar in de winkelsquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:13 schreef TUFKAL het volgende:
Nieuwe album is vindbaar op het web, klinkt weer goed.

Morgen toch pas?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:02 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Het album is ook vindbaar in de winkels

Ik ga naar Paradiso volgende week.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:43 schreef Bigguy het volgende:
Nog iemand naar Tivoli geweest donderdag?
Vond het erg leuk, band zag er gaaf uit

Hij was zo enthousiast na het An Evening With The Eels optreden in Enschede dat hij nu ook wel weer mee wilde. Deze keer alleen veeeeeel meer Rock 'n Roll als ik de verhalen over Tivoli mag geloven
 Hij was zo enthousiast na het An Evening With The Eels optreden in Enschede dat hij nu ook wel weer mee wilde. Deze keer alleen veeeeeel meer Rock 'n Roll als ik de verhalen over Tivoli mag geloven  

maar vanavond ben ik wel in Paradiso!
 maar vanavond ben ik wel in Paradiso! 

Het is een beetje het andere uiterste van zijn 'Eels with strings' concertreeks, maar een piano had er op het podium en in de muziek nog prima bij gepast inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:33 schreef thettes het volgende:
Ik vond het vet, maar als ik heel heel eerlijk ben zie ik liever een gitaar minder en een wurlitzer piano erbij. Mijn mooiste Eels liedjes zijn toch de melancholische nummers heb ik ontdekt.
Maar nogmaals, dit was ook dik in orde
 ).
 ).

Ik gok dat je La Bamba bedoelt, en dan nog klopt dat niet 100% want het was op de muziek van Twist and Shout van The Beatlesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:15 schreef Goover het volgende:
[..]Mr E's beautiful blues op de muziek van de Lambada).

Thnx voor de correctie! Ik zat er redelijk ver naast dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:48 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik gok dat je La Bamba bedoelt, en dan nog klopt dat niet 100% want het was op de muziek van Twist and Shout van The Beatles

mix-up van nummers en vooral songtitelsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Thnx voor de correctie! Ik zat er redelijk ver naast dus

Maar was wel gaafquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:48 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik gok dat je La Bamba bedoelt, en dan nog klopt dat niet 100% want het was op de muziek van Twist and Shout van The Beatles

Eels heeft een enorm breed oeuvre, op de cd: 'Eels with Strings: Live at Town Hall' staat een mooie compilatie met strijkorkest van hun nummers t/m het 'Blinking Lights and Other Revelations' album.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:15 schreef Norrage het volgende:
Maar hebben jullie wat luistertips voor me wat betreft Eels?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |