Spel is net uit en dan verwachten dat je hem voor 10 2e hands kan kopenquote:Op maandag 28 december 2009 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...ik word zo moe van dat turkengedrag in V&A.
Als jij AC2 wilt hou ik hem voor je vast Noot. Speciale Gijsprijs ook.
Mjah, dat weet ik dus nog niet zekerquote:Op maandag 28 december 2009 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...ik word zo moe van dat turkengedrag in V&A.
Als jij AC2 wilt hou ik hem voor je vast Noot. Speciale Gijsprijs ook.
Ik ben positiever over Dante, maar laat 'm voorlopig wel nog liggen. Bayonetta is precies wat je zegtquote:Op maandag 28 december 2009 18:01 schreef Chocobo het volgende:
Dante's Inferno demo:echt beschaaaamende copy van God of War. Echt bijna alles is hetzelfde. Verhaal is leuk gedaan, maar kwam choatisch over. Had ook niks met de main character,... levels zijn leuk, maar na de demo is het voornamelijk hel levels. Tja,... leuk maar absoluut niet goed genoeg voor een Q1 2010 aanschaf. Misschien ooit eens, maar ik denk het niet.
Bayonetta demo:
Tja,.. dan kan ik heel simpel samenvatten,... kansloos spel! Vreselijk druk, choatisch en echt geen IDEE wat ik doe,... niks voor mij.
Nee, met Bayo was ik na 5 minuten al echt klaar,... gaat nergens over. Ook totaal geen zin in zo'n raar spel.quote:Op maandag 28 december 2009 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben positiever over Dante, maar laat 'm voorlopig wel nog liggen. Bayonetta is precies wat je zegtGeen idee wat er allemaal gebeurt
Op welke console speelde je 'm? Ik op de PS3 en dan speelt het gewoon hetzelfde als GoW. Natuurlijk redt hij het niet bij GoW3, daarom heb ik GoW3 in preorder bij VGP en wacht ik op de budgetrelease van Dante. Desalniettemin vond ik het een toffe demo die ik al 2 keer doorgespeeld heb nu.quote:Op maandag 28 december 2009 18:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee, met Bayo was ik na 5 minuten al echt klaar,... gaat nergens over. Ook totaal geen zin in zo'n raar spel.
Dante kwam veeeeel beter over dan Bayo inderdaad, maar echt Gijs. Dat spel haalt het niet bij GoW3 hoor. De setting vind ik sowieso al wat minder. Controls voelde net niet zo aan zoals het zou moeten. Dat zou jij moeten weten nu je net als ik de GoW collectie uit hebt. Vast wel leuk hoor Gijs, maar ik kan geen reden bedenken deze game aan te schaffen,... echt veels te veel andere games die zoveel beter zijn.
Als demo inderdaad best cool lengte en informatie.quote:Op maandag 28 december 2009 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op welke console speelde je 'm? Ik op de PS3 en dan speelt het gewoon hetzelfde als GoW. Natuurlijk redt hij het niet bij GoW3, daarom heb ik GoW3 in preorder bij VGP en wacht ik op de budgetrelease van Dante. Desalniettemin vond ik het een toffe demo die ik al 2 keer doorgespeeld heb nu.
Zo ver ben ik niet gekomen Gijs!quote:Op maandag 28 december 2009 18:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
Speelde Bayo zo 2 minuten toen ik een gigantische damesschoen/hak uit de lucht kwam zien vallen: verwijderen
… uit de lucht zien vallen kwamquote:Op maandag 28 december 2009 18:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
Speelde Bayo zo 2 minuten toen ik een gigantische damesschoen/hak uit de lucht kwam zien vallen: verwijderen
Spel heeft tienen gekregenquote:
Vast een goed spel in haar genre Gijs,... NIKS voor mij in ieder geval!quote:Op maandag 28 december 2009 18:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Spel heeft tienen gekregenOmgekocht, weet het anders ook niet
Nog 70 dagen en 5 uur
Goeie soundtrack!quote:Op maandag 28 december 2009 19:06 schreef Chocobo het volgende:
probeer dit maar eens te un-kijken
http://xhamster.com/movies/209125/nice_arab.html
Cue begint prachtig op 40 seconden ofzoquote:
Overheen gelezen. Jazeker. L4D heb ik vandaag al naar mn HDD gekopieerd zodat het wat stiller is!quote:Op maandag 28 december 2009 18:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als demo inderdaad best cool lengte en informatie.
Iets anders,... 21:00 wa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |