quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus jij geeft zijn geld uit?
Nee opa was te lui om een cadeautje uit te zoeken en daar snapte Merlijn geen bal van dat hij alleen centjes van Opa kreeg. Daarnaast is hij jaloers dat papa en mama wel regelmatig een pakketje met de post krijgen en hij niet. 2 vliegen in 1 klap dusquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WTF,... cadeau's kopen van zijn eigen geldDaar hebben ze spaarrekeningen voor uitgevonden!
Zou kunnen, maar ik zoek vlees!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:44 schreef Magneet het volgende:
Ohja : gewoon pannekoeken eten doe ik ook
Kom jij ze bakken Gijsquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
met spek, salami (pizza pannekoek yummie ) of een shoarma pannekoek.
Ja daar heb je geen kinderen voor gekregen, om ze te dumpen bij opa en omaquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:30 schreef Chocobo het volgende:
Kinderen zijn bij opa en oma,... wat zal ik eens gaan eten mensen. Suggesties?
Kinderen snappen inderdaad helemaal niks van geld..quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
Nee opa was te lui om een cadeautje uit te zoeken en daar snapte Merlijn geen bal van dat hij alleen centjes van Opa kreeg. Daarnaast is hij jaloers dat papa en mama wel regelmatig een pakketje met de post krijgen en hij niet. 2 vliegen in 1 klap dus
morgen gaan die van mij ook naar m'n vader. Ik ga de software van 1 van mijn sites vervangen en dat is behoorlijk wat werk met rechten zetten e.d. Gaat om een forum met iets van 60 ledenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja daar heb je geen kinderen voor gekregen, om ze te dumpen bij opa en oma
Hier kunnen we het allemaal over eens zijn, nr3 zuigtquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en probeer jij eens Halo op je PS3 af te spelen. Wat een kutargumentWat dat betreft heeft Strolie gelijk, alle drie (ja drie
) hebben ze hun sterke punten.
Laat maar, loop achterquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Hier kunnen we het allemaal over eens zijn, nr3 zuigt
Varkenshaas met pepersaus. Of aangezien het kan een kogelbiefstuk, peper erover doen en zout, 4 minuten in de pan, 2/3 minuten in de oven. Dan boontjes erbij en aardappelpartjes.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:30 schreef Chocobo het volgende:
Kinderen zijn bij opa en oma,... wat zal ik eens gaan eten mensen. Suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |