Nou dat is nog best een hoop als ik het vergelijk in mn friendslistquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Wauw, hij is er nog;
Struikrover
11800
Ik heb hem er vorig jaar uitgeflikkerd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:57 schreef Bastard het volgende:
Hoeveel friends zijn er nog in je lijst eigenlijk
Ik op het moment dat ik wist dat ie geen xbox meer hadquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem er vorig jaar uitgeflikkerd.
Halo 3quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:02 schreef -Struikrover- het volgende:
M`n laatste achievement
Fear the Pink Mist
Killed 5 enemies with the needler in a ranked free for all playlist or in campaign. 5
Verkregen 21-3-2008
35quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat is nog best een hoop als ik het vergelijk in mn friendslist
Hoeveel friends zijn er nog in je lijst eigenlijk
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
Foto komt ui 1967, toen was die al dood, fake.
Bijzonder dat dat de enige reden isquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Wessiej het volgende:
Party chat is de reden waarom de 360 beter is dan de PS3.
Ik zeg de reden, de rest vult het op. Sneller, maar vooral het makkelijk kunnen omgaan met friends is het tofst. Je hebt standaard een headset, en bij de ps3 niet. Ik kocht een headset voor UFC, en een vriend van mij ook (op de ps3). Dus wij zitten te gamen, gaan praten tegen elkaar, verstaan elkaar niet, zo zacht stond het, je kon het ook niet harder zettenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bijzonder dat dat de enige reden is
Ik gebruik altijd skype op me mac, geen headset nodigquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Wessiej het volgende:
Party chat is de reden waarom de 360 beter is dan de PS3.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd skype op me mac, geen headset nodigLekker op bank tegen me laptop lullen
Headset zit in me PS3 zodat ik die irritante engelse kutkinderen niet hoor bij sommige spellen
Je kan het gewoon harder zetten hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zeg de reden, de rest vult het op. Sneller, maar vooral het makkelijk kunnen omgaan met friends is het tofst. Je hebt standaard een headset, en bij de ps3 niet. Ik kocht een headset voor UFC, en een vriend van mij ook (op de ps3). Dus wij zitten te gamen, gaan praten tegen elkaar, verstaan elkaar niet, zo zacht stond het, je kon het ook niet harder zetten
Nee bijna alles is een fail op de PS3 als je het naast de xbox legt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bijzonder dat dat de enige reden is
o God sorry hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |