Ik doe mijn best, heb er al heel wat doorheen gedrukt hoor..quote:
tot hij de humor er van in ziet en jij je laptop helemaal kwijt bentquote:Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet... hij post ook alleen maar hier hoor. Dus alleen maar tijdens de top2000.
Pas maar op, voor je het weet is er een nieuwe Tong geborenquote:Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet... hij post ook alleen maar hier hoor. Dus alleen maar tijdens de top2000.
Nee dat doen we nietquote:Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je ouder je roepen om te komen eten , posten ze dit ook op fok
quote:Op maandag 28 december 2009 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
tot hij de humor er van in ziet en jij je laptop helemaal kwijt bent
quote:Op maandag 28 december 2009 13:47 schreef D. het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet is er een nieuwe Tong geboren
I hate it when i am right!quote:Op maandag 28 december 2009 13:45 schreef peaceman het volgende:
Zal ook wel de korte versie worden...
Dan stuur je een PM?quote:
Nou ja, vergeleken met het nummer daarvoor wel.quote:Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Swingen?
Hierop kan je hooguit wat schuifelen of, zoals ook wel genoemd, slijpen...
Volgens mij las ik gisteren iets als... even lennon van bed halen en twan roepen... Dus dan heeft maw wel gelijk hoorquote:
heee Lennon kan pratenquote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
I hate it when i am right!
Lennon roept... tot later
TV? 3FM?quote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef morpheus_at_work het volgende:er posten jongere mensen hier op fok , jongste is 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |