Wow, welke smaak zit daaraan, kiwi?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nou ja, die KitKat was toch al groen
[ afbeelding ]
Groene thee, zoals aan alles in Japan.quote:
Lekker! Met groene thee smaak!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nou ja, die KitKat was toch al groen
[ afbeelding ]
Ohoh, AFIP-jasjes is slecht nieuws, die zijn van de Argentijnse belastingdienstquote:
De Noren zijn wel te vertrouwen wat dat betreftquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Groene thee, zoals aan alles in Japan.![]()
Ik heb er hier nog wel één, als je je adres PM't kan je 'm krijgen
En dan maar hopen dat die niet opgegeten wordt onderweg
It's mine, all mine [insert evil laughter].quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Lekker! Met groene thee smaak!
Geachte heer Flipsen, beste Jack,quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:26 schreef flipsen het volgende:
* flipsen peinst... Ze zullen toch niet zo gek zijn geweest als ik nu denk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 21:48:24 ]
ik gok op pistache, wasabi lijkt me zo pittig in combinatie met chocoladequote:Op woensdag 20 januari 2010 10:33 schreef Hik het volgende:! Mooi plaatje, Tallguy!
![]()
Hoop dat de echte situatie niet zo is... Uh... succes flipsen!![]()
Ik dacht aan wasabi-smaak, voor die kitkat.
En heb nu eindelijk ook genoeg teruggebladerd om de feilicitaties te zien. Dank allen!
Stelde inderdaad weinig voor. Begin mei gaan ze een uitgebreidere echo doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:21 schreef Hik het volgende:
Yep. Ik heb een medische check voor werk gehad vorig jaar in het Havenziekenhuis. Stelt weinig voor. Ze plakken je vol met van die stikkertjes met draadjes eraan en dan gaan ze meten. Krijg je allemaal mooie grafiekjes die laten zien hoe je hart het doet. Best interessant (als je ten minste niet een nare medische conditie hebt natuurlijk).
Goed zo!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stelde inderdaad weinig voor. Begin mei gaan ze een uitgebreidere echo doen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was een wat rigoureuze manier om een spammer van FOK! te verwijderen, maar dat was dat dan.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was een wat rigoureuze manier om een spammer van FOK! te verwijderen, maar dat was dat dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |