Ik heb moeite met het principe 'betalen voor een reclamebijeenkomst'. Maar wellicht zie ik dat helemaal verkeerd.quote:
Yep. Ik heb een medische check voor werk gehad vorig jaar in het Havenziekenhuis. Stelt weinig voor. Ze plakken je vol met van die stikkertjes met draadjes eraan en dan gaan ze meten. Krijg je allemaal mooie grafiekjes die laten zien hoe je hart het doet. Best interessant (als je ten minste niet een nare medische conditie hebt natuurlijk).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Morgen gaan we weer verder met de medische onderzoeken. Deze keer een hartfilmpje laten maken. Iemand hier met ervaringen daarmee?
Naar Buenos Aires natuurlijk, live 3 voetbalwedstrijden bijwonen, inclusief de kraker Boca Juniors - River Plate! En daarbij nog een bezoek aan de watervallen van Iguazú, dit alles voor slechts ¤ 1995! Buitenspelkansjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand die nog iets zinnigs kan zeggen of ik nu naar Florida of Zuid Spanje zou moeten gaan dit voorjaar?
Ik zie het precies zo. Bovendien heb ik het idee dat ik niet helemaal pas binnen de (mainstream) doelgroep.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb moeite met het principe 'betalen voor een reclamebijeenkomst'. Maar wellicht zie ik dat helemaal verkeerd.
Wat wil je naast op het strand liggen gaan doen? Pretparken bezoeken en cruisen door een vlak land met spectaculair dierenleven of mooie steden bezoeken, heerlijk eten en rijden door berglandschappen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand die nog iets zinnigs kan zeggen of ik nu naar Florida of Zuid Spanje zou moeten gaan dit voorjaar?
Allemaal natuurlijk, maar in Florida naast de Art Deco huisjes van Miami en het strand, vooral een aantal grote evenementen bezoeken (lancering twee-na-laatste space shuttle, de 12uur van Sebring en de GP van St.Petersburg). In Zuid Spanje vrienden opzoeken, maar las net ook iets over de Semana Santa...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:39 schreef Lemans24 het volgende:
Wat wil je naast op het strand liggen gaan doen? Pretparken bezoeken en cruisen door een vlak land met spectaculair dierenleven of mooie steden bezoeken, heerlijk eten en rijden door berglandschappen?
Geen Nederlandsequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:18 schreef Thetallguy het volgende:
Ligt eraan met welke maatschappij je van plan was te vliegen.
Dat staat ook al een tijdje op een lijstje, maar zal er niet zo snel van komen denk ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:39 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ga naar Noord Spanje overigens, in twaalf dagen van A Coruña naar San Sebastian. Gastronomie en natuur!
Het budget was eigenlijk de helft, ik houd niet van voetbal en ik heb de Niagara Falls al gezienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:23 schreef flipsen het volgende:
Naar Buenos Aires natuurlijk, live 3 voetbalwedstrijden bijwonen, inclusief de kraker Boca Juniors - River Plate! En daarbij nog een bezoek aan de watervallen van Iguazú, dit alles voor slechts ¤ 1995! Buitenspelkansje
Dat klinkt als een eitje. Zal je net zien dat het bij mij weer net even anders is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:21 schreef Hik het volgende:
Yep. Ik heb een medische check voor werk gehad vorig jaar in het Havenziekenhuis. Stelt weinig voor. Ze plakken je vol met van die stikkertjes met draadjes eraan en dan gaan ze meten. Krijg je allemaal mooie grafiekjes die laten zien hoe je hart het doet. Best interessant (als je ten minste niet een nare medische conditie hebt natuurlijk).
Ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef DutchTrain het volgende:
Dat dus!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het principe 'betalen voor een reclamebijeenkomst'. Maar wellicht zie ik dat helemaal verkeerd.
Grinnn..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:22 schreef Fogel het volgende:
Blauwe invasie.
Oja? Waar dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Geachte medemods, er bestaat ook zoiets als de multiquote-knop.
Tsssk, Niagara vergelijken met Iguazúquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:10 schreef DutchTrain het volgende:
Het budget was eigenlijk de helft, ik houd niet van voetbal en ik heb de Niagara Falls al gezien
Op zich heb je gelijk. Als ik niks bijzonders in de planning had staan was het niet echt de moeite waard geweest. Echter, met een wereldreis in de planning was het toch een nuttig bezoek. Veel informatie opgedaan. Ik miste alleen een stand van aanbieders van Around the World Ticketsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uh oh... groene stroopwafels!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |