quote:
Misschien maakt dat in deze strijd ook helemaal niet uitquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:59 schreef Bora-Bora het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen man ben!![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik was op mijn eigen feestje, ja
Welke opdracht? Moest je gekostumeerd komen?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En je had je als één van de weinigen aan de opdracht gehouden![]()
maar die plant was wellicht ook wel welkom geweest
Inderdaad, detailsquote:Op zondag 17 januari 2010 00:38 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Welke opdracht? Moest je gekostumeerd komen?
Aangezien het een verjaardag en housewarming ineen was, had ik iedereen gevraagd om vooral níet iets goedbedoelds voor mijn huis mee te nemen, om te voorkomen dat ik dat volgende keer weer doelloos moet verhuizen, maar wel om een leuk kaartje te schrijven bij een fles wijn oid.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:38 schreef Bora-Bora het volgende:
Welke opdracht? Moest je gekostumeerd komen?
Wat je met anderen doet is tot daar aan toe, maar ik voel me nu erg goedkoop met onze ex-relatie.quote:
Ah!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Aangezien het een verjaardag en housewarming ineen was, had ik iedereen gevraagd om vooral níet iets goedbedoelds voor mijn huis mee te nemen, om te voorkomen dat ik dat volgende keer weer doelloos moet verhuizen, maar wel om een leuk kaartje te schrijven bij een fles wijn oid.
Maar goed, ik weet nu wel wie uitnodigingen wel en niet goed lezen...
Dat is helaas nog niet tot expatland doorgedrongenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:43 schreef DutchTrain het volgende:
Daar had ik nog wel over nagedacht, maar dan was er denk ik niemand gekomen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 04:29 schreef Gaoxing het volgende:
Ruilen is in Thailand vreselijk moeilijk (ik lijdt gezichtsverlies, omdat ik moet zeggen dat ik iets verkeerds heb gekocht, en dan lijden zij gezichtsverlies omdat ze me iets hebben verkocht dat niet goed was. Heeeeel onaangename situatie die je maar beter kunt ontlopen. En dat doen ze dan ook. Langdurig),
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat je met anderen doet is tot daar aan toe, maar ik voel me nu erg goedkoop met onze ex-relatie.
Ja, wrijf het er nog even inquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 04:29 schreef Gaoxing het volgende:
Hier net opeens een onverwacht pakjeHub had een boek van de kerstman gekregen, maar dat viel bij de eerste keer lezen al uit elkaar. Ruilen is in Thailand vreselijk moeilijk (ik lijdt gezichtsverlies, omdat ik moet zeggen dat ik iets verkeerds heb gekocht, en dan lijden zij gezichtsverlies omdat ze me iets hebben verkocht dat niet goed was. Heeeeel onaangename situatie die je maar beter kunt ontlopen. En dat doen ze dan ook. Langdurig), en bovendien had ik het bonnetje niet meer. Vorige week een mailtje van Random House, dat ze een nieuw boek gingen opsturen, maar dat het wel even kon gaan duren, bleek dat ze het per DHL gedaan hebben
Ik was trouwens helemaal niet duidelijk, in m'n blijdschap, zag ik net: snapten jullie nou dat ik het hele Thaise gedoe had omzeilt door een mailtje naar de publisher in de VS te sturen?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:43 schreef Bora-Bora het volgende:Wel lachen dit! Wàt een situatie zeg!
![]()
Gelukkig dat het zo (verrassend) goed is afgelopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |