Ik heb 2 maanden op een pakketje moeten wachten. Zou binnen een week (en dus ruim voor de Kerst) geleverd worden. Kwam afgelopen woensdag binnen. Ook vanuit de UK.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:01 schreef k_man het volgende:
Ik wil m'n nieuwe so-hokken! nou-hou! *stampvoet*
Zo was het bij mij dus ook. En altijd juist dat item waar je het meest op zit te wachten. Heb uiteindelijk een missing item report ingevuld en dat op woensdagmiddag met de post verzonden. 's Avonds kwam het pakket met de post. Mij benieuwen of ik het nu twee keer ga ontvangen.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik haat dat, wanneer je lang op pakketjes moet wachten.![]()
Vooral wanneer dingen tegelijk worden verstuurd en je de ene helft al hebt en de andere helft nog niet hebt!
Op een Australische site kwam ik 'honing met een pleister erop, twee dagen laten zitten' tegen. En goddank: dat lijkt te werkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:13 schreef Bora-Bora het volgende:
Geen idee, Gao! Die hebben ze hier niet.
Sterkte!
Dan kun je je tenminste op die nieuwe kruiperts concentreren!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:13 schreef k_man het volgende:
Ik zou denken dat de honing weer heel andere beestjes aantrekt...
Hoe krijg jij je Nederlandse voedselhulp dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:07 schreef flipsen het volgende:
Geen idee Blik, en ik denk dat je een goeie kans hebt dat als het pakket uiteindelijk aankomt bij die vriend, er weinig eetbaars meer zin zal zitten![]()
Hoewel ze drop wel zullen laten liggen...
Nog nooit wat over laten komen vanuit Nederland?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:07 schreef flipsen het volgende:
Geen idee Blik, en ik denk dat je een goeie kans hebt dat als het pakket uiteindelijk aankomt bij die vriend, er weinig eetbaars meer zin zal zitten![]()
Hoewel ze drop wel zullen laten liggen...
Persoonlijk contact met klanten staat bij Típica Reizen voorop. Dan is het ook wat makkelijker vragen of ze eens een pakje stroopwafels mee willen nemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Nog nooit wat over laten komen vanuit Nederland?
En die borrelnoten van laatst; die kwamen toch ook uit een voedselpakket?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Persoonlijk contact met klanten staat bij Típica Reizen voorop. Dan is het ook wat makkelijker vragen of ze eens een pakje stroopwafels mee willen nemen
Hmm, ik heb weleens vaker gehoord dat het in die contreien (sorry flipsenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:30 schreef Blik het volgende:
Flipsen!
Ik heb even een vraag. Een maat van mij zit op dit moment voor 6 maanden in Argentinië, en hij wil graag dat ik een pakketje naar hem opstuur (hij is nogal verzot op Nederlandse dingen zoals stroopwafels en drop). Hoe werkt dat in Argentinië bij de douane. Wordt het door de douane dan vastgehouden, of automatisch doorgestuurd? En kan dat lang duren, dat dat pakketje bij de douane ligt?
Thanks!
Hadden mijn ouders meegenomenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:28 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
En die borrelnoten van laatst; die kwamen toch ook uit een voedselpakket?
(Vonden ze die bij de douane niet lekker ofzo..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |