Teensokkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:36 schreef k_man het volgende:
Wat hebben ze voor speciale sokken in Japan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Hello Kitty sokken natuurlijk![]()
Ik heb nog eens een pakketje naar Argentinië gestu... ow wachtquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef Hik het volgende:
Ik had een twee maanden geleden een boek besteld op Amazon.uk.co
Vanwege de staking bij de engelse post kreeg ik dat boek gisteren... Ik had het trouwens in mijn vakantie willen lezen...
Dat is altijd fascinerend! Ik zou eens gaan kijken als ik jou was.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:47 schreef DutchTrain het volgende:
En ik verbaas mij er vandaag thuis weer over dat mijn nieuwe beneden buren nu al 5 maanden elke werkdag (en soms ook in het weekend) bezig zijn om een vrij standaard appartement van 90 m2 te verbouwen.
Allemaal van die kortzichtige reactie dat ze nooit naar toeristische dingen gaan en de 'locals'quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:36 schreef Hik het volgende:
En in de categorie "altijd leuk" de reacties in dit topic...![]()
Landen waar je nooit heen zou gaan op vakantie. En waarom niet?
Het zijn vrienden van een collega van mij en ik heb mezelf al een paar keer uitgenodigd, maar zonder succes. Ze hebben zichzelf wel al netjes voorgesteld en geexcuseerd voor de overlast.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat is altijd fascinerend! Ik zou eens gaan kijken als ik jou was.
Sokken van zeehondenvel? Kan ik ook gewoon hier kopenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wil je dan sokken voor mij meenemen?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Teensokken
Kan ik hieruit afleiden dat je een hello kitty teensokkenfetish hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Hello Kitty sokken natuurlijkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:01 schreef Fogel het volgende:
Sokken van zeehondenvel? Kan ik ook gewoon hier kopen
Ehmm, neequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef Fogel het volgende:
Kan ik hieruit afleiden dat je een hello kitty teensokkenfetish hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb je ook van die vormpjes om je ei in een Hello Kitty te kunnen omvormen Dutchtrain?
En een Hello Kitty lunchtrommelBentobox? En Hello Kitty chopsticks? En een Hello Kitty t-shirt?
Ehm... volgens mij zie jij een ander topic dan ik...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Allemaal van die kortzichtige reactie dat ze nooit naar toeristische dingen gaan en de 'locals'willen ontmoeten
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
Turkije, Zuid afrika, Azie...dat soort streken...landen waar gezeik is of niet westers.
Als ze de blikjes in de vliegtuigen nou eens 65 cent zouden maken en op kantoor 385 centquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:39 schreef Thetallguy het volgende:
De prijs van een blikje drinken hier op kantoor is omhoog gegaan van 60 naar 65 cent!
Oh, ja, haal wat topics door elkaar. Samen met mijn nooit geopende topic over het woord localsquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:06 schreef Hik het volgende:
Ehm... volgens mij zie jij een ander topic dan ik...![]()
Ach, er zijn ook mensen die graag in zo veel mogelijk verschillende modellen auto's rijden, luciferdoosjes sparen, treinspotten, pleinvrees hebben of zonder medische bewijsvoering toch niet tegen bloemkool kunnen. Ieder zijn ding.quote:Ik moest even lachen om dit antwoord, dat dan weer wel...
Ja, moar daar koop ik bij de Lidl 7 flessen grenadine voor, waar ik 49 liter limonade van kan makenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:44 schreef Thetallguy het volgende:
Vliegtuig is nog altijd een beschaafde 250 cent.
Weet je wel hoeveel landen, culturen en nationaliteiten je tegenkomt als je naar de Lidl in Rotterdam gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:57 schreef Thetallguy het volgende:
Probeer maar eens in Rotterdam een Lidl in te stappen, en vervolgens ruim 2 uur later in Barcelona er weer uit te stappen!
nee... is nep toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
=> http://www.kittyhell.com/
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |