Brandt er een geel lampje in je console? De zogenaamde Yellow light of Death, als die brandt dan is het vaak einde oefening..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:28 schreef Silvanovisch het volgende:
Wtf... M'n PS3 werkt niet meer..![]()
M'n tv geeft aan dat er geen signaal is ofzo.. Heb alle kabels al gecontroleerd en dat helpt niks..
M'n PS3 gaat wel gewoon aan.. Als ik op m'n joystick dat middelste knopje lang ingedrukt houd, en dan 2x op X drukt gaat ie ook gewoon uit.. Dus alles werkt wel..
Iemand die nog een mogelijke oplossing weet?
er was zo'n handeling om je beeldinstellingen te resetten op je ps3, volgens mij de power knop een tijdje ingedrukt houdenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:28 schreef Silvanovisch het volgende:
M'n tv geeft aan dat er geen signaal is ofzo.. Heb alle kabels al gecontroleerd en dat helpt niks..
M'n PS3 gaat wel gewoon aan.. Als ik op m'n joystick dat middelste knopje lang ingedrukt houd, en dan 2x op X drukt gaat ie ook gewoon uit.. Dus alles werkt wel..
Ik ben in iedergeval geen kampeerder.quote:
Ach, toen ik nog een laag level had en ik had die UAV nog roepte ik hem ook altijd direct op. Toch gratis 100XP en het boeide me nou echt niet of er een anti-UAV in de lucht hing of niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Of gewoon doodleuk een uav inzetten als er een counter-uav in de lucht hangt
quote:
Excusez.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:29 schreef mash_ het volgende:
oh krijgen we nu dit weer dat iedereen zijn killstreak gaat posten.
was de map toevallig favelaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:13 schreef intraxz het volgende:
Wat de fuck. Net in een potje was er serieus een of andere afgaan de host. Iedereen had 1 streepje. Ik leave en zoek een nieuwe match. Na veel gezeik met matchmaking kom ik bij diezelfde afgaan en nog steeds heeft iedereen één streepje verbinding
roeptequote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:16 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ach, toen ik nog een laag level had en ik had die UAV nog roepte ik hem ook altijd direct op. Toch gratis 100XP en het boeide me nou echt niet of er een anti-UAV in de lucht hing of niet.
Oh :pquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:30 schreef intraxz het volgende:
[..]
Nee. Hij speelde in zijn eigen land "afghan"
Mm, heb m'n PS3 net aangesloten op een andere tv (ook hdmi en blabla), maar daar werkt het wel gewoon op..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:28 schreef Silvanovisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |