eens, en voor mijn gevoel wel om de 5 min. Heb geloof ik 50x het babybel kaas reclame gezien,quote:Op maandag 28 december 2009 10:49 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zat gister een film te kijken op RTL4 (Night at the Museum) en daar viel me iets op wat al veel langer speelt. Namelijk het aantal reclames op de commerciele zenders. Na tien minuten film kwam er al reclame.Prima als er een beetje reclame in zit, maar dit was een beetje te veel.
Gelukkig bestaat er Film1 zonder reclame.
Dan wat? Ik download ze liever...quote:
Moet je ook niet van die pauper muziek luisteren.quote:
Het lijkt toch echt wel meer dan 12 minuten. Ik zal vanavond eens met de stopwatch voor de tv zitten.quote:Op maandag 28 december 2009 11:45 schreef Beavis het volgende:
Het is wettelijk vastgelegd dat zenders 12 minuten per uur reclame mogen uitzenden. Als zij meer dan12 minuten in een uur aan reclame uitzenden krijgen zij een fikse boete. Ze kijken dus wel uit.
Het is niet vastgelegd hoe vaak reclameblokken mogen komen. Het zou dus kunnen dat ze tegenwoordig meer korte blokken uitzenden ipv minder lange blokken.
Dat heb ik mij ook weleens voorgenomen maar nog nooit gedaan.quote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het lijkt toch echt wel meer dan 12 minuten. Ik zal vanavond eens met de stopwatch voor de tv zitten.
Lijkt me ook erg interessant om te weten, het zou fijn zijn als je het laat weten hiero kunnen we dreigbrieven sturenquote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het lijkt toch echt wel meer dan 12 minuten. Ik zal vanavond eens met de stopwatch voor de tv zitten.
Deel 2 is niet leuk vergeleken met deel 1quote:Op maandag 28 december 2009 11:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Enige film, ik zou deel 2 ook graag willen zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |