Leer het eerst een spellen voor je dat soort grote woorden in de mond neemt.quote:Op maandag 28 december 2009 10:46 schreef anoniemlol het volgende:
rasistish
Jij komt nooit buiten?quote:Op maandag 28 december 2009 10:47 schreef Misan het volgende:
Ik heb nog nooit een racistische neger gezien
oeps vergeten "het" wegtehalen.quote:Op maandag 28 december 2009 10:48 schreef OmNomNom het volgende:
'het de ondergang'
daar stopte ik met lezen.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:51 schreef wise het volgende:
we moeten gewoon stoppen met racisme. Want racisme is een misdaad.
Nou, dat betwijfel ik. Als de uitspraak net zo belabberd is als het geschreven Nederlands doet vermoeden, dan is het echt niet een g-tje waard, hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 10:48 schreef Sjaakz het volgende:
Wat een mooie spreekbeurt! Je krijgt hier vast een "g-tje" voor.
Ik weet gewoon niet hoe je rasistish schrijft. ( is dat zo gek ?)quote:Op maandag 28 december 2009 10:53 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nou, dat betwijfel ik. Als de uitspraak net zo belabberd is als het geschreven Nederlands doet vermoeden, dan is het echt niet een g-tje waard, hoor.
Niet, de huidskleur verschilt tussen sommige mensen wel degelijk.quote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Precies, iedereen is gelijk ongeacht welk ras.
Zoek het eerst op voor je het zo veel gaat zeggen in je post knuppelquote:Op maandag 28 december 2009 10:54 schreef anoniemlol het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet hoe je rasistish schrijft. ( is dat zo gek ?)
Ja en ook zieligquote:Op maandag 28 december 2009 10:54 schreef anoniemlol het volgende:
[..]
Ja , en ook dat je te dom bent om het op te willen zoeken. Worden je billetjes ook nog afgeveegd door je moeder.quote:Op maandag 28 december 2009 10:54 schreef anoniemlol het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om iemand anders te behandelen.quote:Op maandag 28 december 2009 10:54 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[..]
Niet, de huidskleur verschilt tussen sommige mensen wel degelijk.
editquote:Op maandag 28 december 2009 10:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om iemand anders te behandelen.
Ja, in Utopia, maar in de echte wereld niet.quote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnlijk nooit te maken gehad met negers.quote:Op maandag 28 december 2009 10:47 schreef Misan het volgende:
Ga jij je maar eens schamen voor je luiheid.quote:Op maandag 28 december 2009 11:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnlijk nooit te maken gehad met negers.
man! die gasten zijn net zo racistisch als de eerste de beste blankman. ga je schamen over zoveel onwetendheid.
Nee hoor, dat is hier heel gewoon...quote:Op maandag 28 december 2009 10:54 schreef anoniemlol het volgende:
[..]
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 1.530 van fok.nl voor rasisme. (0,33 seconden)
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 129 van fok.nl voor racsisme. (0,18 seconden)
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 215 van fok.nl voor rassisme. (0,06 seconden)
En...quote:Resultaten 1 - 10 van circa 327 van fok.nl voor rascisme. (0,06 seconden)
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 3.920 van fok.nl voor racisme. (0,05 seconden)
Ik durf te stellen dat het Noord-Europese ras stukken minder racistisch is dan negerts, arabieren, aziaten en zelfs de Zuid-Europeanen (ITalianen en Spanjolen zijn echt extreem).quote:Op maandag 28 december 2009 10:47 schreef Misan het volgende:
pardon? welke luiheid?quote:Op maandag 28 december 2009 11:01 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Ga jij je maar eens schamen voor je luiheid.
TS faalt.
Nou.quote:Op maandag 28 december 2009 10:58 schreef anoniemlol het volgende:
[..]
Is het ook, het is crap! maar wel allemaal waar.
whateverquote:Op maandag 28 december 2009 11:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nou.
Tevens: als je voortaan een heel betoog gaat schrijven over een onderwerp, moet je even de juiste spelling opzoeken.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ginger kidsquote:Op maandag 28 december 2009 10:57 schreef anoniemlol het volgende:
[..]
ja ja, en vertel mij nou eens waarom mensen met rood haar en sproeten heel erg worden gepest?
Inderdaad hoe wereldvreemd kan je zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 11:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnlijk nooit te maken gehad met negers.
man! die gasten zijn net zo racistisch als de eerste de beste blankman. ga je schamen over zoveel onwetendheid.
quote:Op maandag 28 december 2009 11:28 schreef anoniemlol het volgende:
Kan dit topic verwijdert worden. Sorry maar het heeft nogal een negatieve invloed als ik het zo nogmaals lees.
Kan dit topic verwijdert worden. Sorry maar het heeft nogal een negatieve invloed als ik het zo nogmaals lees.
Je geeft toch niet af?quote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef JarnoF het volgende:
Racisme is zo 20e eeuws.
Verzin iets nieuws.
Ik heb zelf een tint en heb er ook wel wat mee te verduren gehad.
Toch zijn de mensen die zich schuldig maken aan racisme ook nog eens dom, aangezien ze vaak niet eens de afkomst weten van betreffend persoon.
Laat ik het zo zeggen. De keren dat ik ben uitgemaakt voor Chinees, Turk, Marokkaan en Afghaan, is niet meer te tellen. Toch ben ik behoorlijk halfbloed pinda (Indisch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |