Leer het eerst een spellen voor je dat soort grote woorden in de mond neemt.quote:Op maandag 28 december 2009 10:46 schreef anoniemlol het volgende:
rasistish
Jij komt nooit buiten?quote:Op maandag 28 december 2009 10:47 schreef Misan het volgende:
Ik heb nog nooit een racistische neger gezien
oeps vergeten "het" wegtehalen.quote:Op maandag 28 december 2009 10:48 schreef OmNomNom het volgende:
'het de ondergang'
daar stopte ik met lezen.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:51 schreef wise het volgende:
we moeten gewoon stoppen met racisme. Want racisme is een misdaad.
Nou, dat betwijfel ik. Als de uitspraak net zo belabberd is als het geschreven Nederlands doet vermoeden, dan is het echt niet een g-tje waard, hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 10:48 schreef Sjaakz het volgende:
Wat een mooie spreekbeurt! Je krijgt hier vast een "g-tje" voor.
Ik weet gewoon niet hoe je rasistish schrijft. ( is dat zo gek ?)quote:Op maandag 28 december 2009 10:53 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nou, dat betwijfel ik. Als de uitspraak net zo belabberd is als het geschreven Nederlands doet vermoeden, dan is het echt niet een g-tje waard, hoor.
Niet, de huidskleur verschilt tussen sommige mensen wel degelijk.quote:Op maandag 28 december 2009 10:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Precies, iedereen is gelijk ongeacht welk ras.
Zoek het eerst op voor je het zo veel gaat zeggen in je post knuppelquote:Op maandag 28 december 2009 10:54 schreef anoniemlol het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet hoe je rasistish schrijft. ( is dat zo gek ?)
Ja en ook zieligquote:Op maandag 28 december 2009 10:54 schreef anoniemlol het volgende:
[..]
Ja , en ook dat je te dom bent om het op te willen zoeken. Worden je billetjes ook nog afgeveegd door je moeder.quote:Op maandag 28 december 2009 10:54 schreef anoniemlol het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om iemand anders te behandelen.quote:Op maandag 28 december 2009 10:54 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[..]
Niet, de huidskleur verschilt tussen sommige mensen wel degelijk.
editquote:Op maandag 28 december 2009 10:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om iemand anders te behandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |