quote:Op maandag 28 december 2009 14:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah heb je een plekje voor hans gereserveerdHeaven for everyone.
Moet ik nog met Petrus overleggenquote:Op maandag 28 december 2009 14:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah heb je een plekje voor hans gereserveerdHeaven for everyone.
De grap is kijk je tijdens een normale arbeidsvitaminen staat hij ook twee uur lang alles mee te playbackenquote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef Marissaatje het volgende:
"Leg eens uit waarom je blijft kijken naar het Glazen Huis..."
"Gerard Ekdom"
![]()
idd, die gast is gewoon zoquote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef borisz het volgende:
[..]
De grap is kijk je tijdens een normale arbeidsvitaminen staat hij ook twee uur lang alles mee te playbacken.
Gemistquote:
Kane en Ilse kwamen een paar uur geleden al voorbij.quote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kane en Ilse DeLange?
Kane en Anouk hebben dit nummer wel samen gedaan ja.
Nog bedankt voor je Cut Assistent trouwens, geweldig simpel programmaquote:Op maandag 28 december 2009 14:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kane en Ilse kwamen een paar uur geleden al voorbij.
Psiesquote:Op maandag 28 december 2009 14:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kane en Ilse kwamen een paar uur geleden al voorbij.
Geen idee waar ik 'm vandaan had, maar ik vind 't zelf ook best handig werken idd.quote:Op maandag 28 december 2009 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je Cut Assistent trouwens, geweldig simpel programma
Geen idee, zo nauwkeurig ben ik zelf nietquote:Op maandag 28 december 2009 14:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee waar ik 'm vandaan had, maar ik vind 't zelf ook best handig werken idd.
Knipt 'ie bij jou trouwens ook al frame-nauwkeurig? Daar hebben sommigen namelijk een extra plug-in voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |