ligt er ook nog ijs (met/zonder sneeuw) in de kanalen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:08 schreef justmattie het volgende:
In Leeuwarden is al het sneeuw al weg
In Groningen is er net weer wat sneeuw gevallenquote:Op woensdag 20 januari 2010 05:42 schreef alexis_ het volgende:
Ligt er nog steeds sneeuw in het noorden dan?
Ik zag langs slootkanten idd ook nog flinke ladingen opgewaaide sneeuw liggen, en soms zelf nog steeds dat lelijke sneeuwijs op de slotenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:15 schreef picobyte het volgende:
De sneeuwduinen zijn wel smerig geworden nu maar liggen nog meters hoog,voor mij is de winter nog niet echt weg geweest.
Hier nog niet. (Delfzijl)quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Groningen is er net weer wat sneeuw gevallen
Misschien heb je hier wat aan...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef Remzz het volgende:
Weet iemand verder alweer plaatsen waar je kunt schaatsen op natuurijs?
En dat had zo'n anderhalve week door moeten gaan. Woensdag is het alweer over waarschijnlijk...quote:Op maandag 25 januari 2010 23:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nou, deze nacht knalt ie er goed in.
Precies op de elfstedenroute is het nu al -12 en bij Stavoren bijna -14
Jep...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat had zo'n anderhalve week door moeten gaan. Woensdag is het alweer over waarschijnlijk...
In Friesland ook en er komt waarschijnlijk weer een lading sneeuw aan, dus hou maar op met hopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:46 schreef thettes het volgende:
Nou, in NH ligt gewoon weer een berg sneeuw op het ijs. Verdomme :/
Hoe denk je dat ik mij vanmorgen vroeg voelde op de scooter een stuk van 12 km moeten rijden om bij me werk te komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:53 schreef childintime het volgende:
God wat is het koudNet met de hond uitgeweest en dit is niet leuk meer
Morgen wordt hier (NH- Hilversum) ook weer sneeuw voorspelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |