Jep... tot 8 feb iig flinke dooi.. Een schaatsperiode/elfstedentocht is nog mogelijk maar dan moet vanaf 10 feb oid wel donders hard gaan vriezen...quote:
Mja, die temperaturen zijn niet laag genoeg voor een tocht helaas. -5 zet geen zoden aan de dijk -12 welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:27 schreef sportfreak het volgende:
Hij komt, hij komt...
[ afbeelding ]
Woensdag NK natuurijs.... dan nog ff 4 dagen doorzetten met vorst, en dan elfstedentochT!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:16 schreef Intenso het volgende:
hier zijn de banen open.
ook is er weer een vaarverbod afgegeven voor een aantal wateren![]()
IT GIET OARN
Voor wie regelmatig in de natuur komt is het duidelijk dat de lente voor de deur staat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:19 schreef matthijsg85 het volgende:
[..]
Woensdag NK natuurijs.... dan nog ff 4 dagen doorzetten met vorst, en dan elfstedentochT!
Zeker is het nog mogelijk! In Drenthe (zuidlaren) ligt er tussen de 12 en 16 centimenter ove rhet gehele parcours van het NK schaatsen woensdag a.s. Kans is redelijk groot, vaarroutes worden al afgesloten op het parcours van de elfstedentocht!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:59 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Voor wie regelmatig in de natuur komt is het duidelijk dat de lente voor de deur staat.
Bovendien verwacht men matige vorst en is het relatief laat in het seizoen
Van mij mag het -15 worden als het maar droog blijft. Zo als de wegen nu zijn teken ik gelijk voor een goede vorst periode zonder neerslag.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga weg met je min -5 onzin.
Ik kon de afgelopen dagen eindelijk weer een beetje normaal naar buiten.
Eindelijk gladde sneeuw en ijs rotzooi weg uit de straten. En dan gaat het nog een keer -5 worden ?
Liever niet zeg !
Mij wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:32 schreef Roorda_Van_Genum het volgende:
Het zou me niet verbazen als het mede een astrologische oorzaak had.
Nou genieten met al die regen....quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:26 schreef FP128 het volgende:
Goed nieuws voor de anti-ijs lobby![]()
Volgende week zet de dooi weer aan en gaan
de richting de lente ...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |