Puntige knieën iemand?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat zo ranzig dat ik haar gewoon niet meer zou doen. Krijg 'em niet meer omhoog dan.
Goh je hebt me door!quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:42 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
PIXS!Hahahah goeie garp man whaha einz einz!!!1!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit nu op 4 cm btw
LANG GELEDEN DIT TOPIC ZEG![]()
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Herkenbaarquote:
Wow 4cm is huuuuuge, ik wil tot 8mm gaan maar over die grootte twijfel ik zelfsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:45 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hahahah goeie garp man whaha einz einz!!!1!!
Zit nu op 4 cm btw
Toen ik begon wou ik tot de 10mmquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wow 4cm is huuuuuge, ik wil tot 8mm gaan maar over die grootte twijfel ik zelfs
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Toen ik begon wou ik tot de 10mm
maar ja dan zitten ze er een jaar in en zijn ze toch opeens wel klein
Heb je dan ook dat vieze knopenhaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:45 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hahahah goeie garp man whaha einz einz!!!1!!
Zit nu op 4 cm btw
quote:
Hahaha neequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:50 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Heb je dan ook dat vieze knopenhaar?
Oh dat is dan vies?quote:
Nee dat is het nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:59 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Oh dat is dan vies?
Een open wond in je oor (ja dat is het) die je open blijft houden met ringen, Die om de 2 dagen goed gewassen moet worden omdat het naar pus stinkt, dat is niet vies, maar knopenhaar wel?
Je hebt een gat in je oor gemaakt, door er dingen door heen te doen zal het niet dichtgroeien. (Tot je stopt met oorbellen/tunnels etc dragen)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:05 schreef Pixie. het volgende:
Het is geen ''wond''
Je rekt iets op. Als je het goed doet komt er geen bloed etc aan te pas
En het stinkt niet naar pus als je je oren goed verzorgd
Die geur krijg je ook als je je oren nooit was of je navel nooit wast
Dat zijn huid schilvers en zeep resten en als je dat nooit weghaald dan gaat dat stinken ja.
Tevens heb ik ze niet de hele dag in. Ik doe ze uit als ik ga douchen en als ik ga slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dat niet doet en het goed verzorgd en niet te snel gaat
krijg je gewoon een gaatje
Ik zie namelijk nergens een wond?
Er zit een gat door je oor dat wel
Maar allemaal geheelde huidOpzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:08 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Je hebt een gat in je oor gemaakt, door er dingen door heen te doen zal het niet dichtgroeien. (Tot je stopt met oorbellen/tunnels etc dragen)
Is dat niet een wond?In mijn ogen is dat geen wond nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien je zelf ook tunnels heb weetje dat als je het eruit haalt
het er gewoon gezond uit hoort te zien zonder bloed etc
Als het gewoon goed geheelde huid is vind ik het geen wondOpzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Ja rare vormquote:
Dat weet ik ja, toch vind ik het een wond. Vind ik ook van een gewoon gaatje voor oorbellen hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Pixie. het volgende:
In mijn ogen is dat geen wond nee.
Aangezien je zelf ook tunnels heb weetje dat als je het eruit haalt
het er gewoon gezond uit hoort te zien zonder bloed etc
Oke vooruit dan maarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:15 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Dat weet ik ja, toch vind ik het een wond. Vind ik ook van een gewoon gaatje voor oorbellen hoor.
Whaha geen kusje voor jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:17 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Whaha geen kusje voor jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:09 schreef Pixie. het volgende:
Als je je oor dus niet goed verzorgd en niet goed oprekt dan krijg je een wond
Een blowout ook wel genoemd
Even in een spoiler;Gadver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dat niet doet en het goed verzorgd en niet te snel gaat
krijg je gewoon een gaatje
[ afbeelding ]
Ik zie namelijk nergens een wond?
Er zit een gat door je oor dat wel
Maar allemaal geheelde huid"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Ik hoop echt dat zulke mensen geen voedselhulp krijgenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:37 schreef Moofasah het volgende:
Vind het echt sneu dat mensen massaal aan deze hype meedoen. Zo zie je maar weer hoe makkelijk mensen te beïnvloeden zijn, en mee willen doen met de kudde. Wat is de volgende stap; het stretchen van lippen?![]()
[ afbeelding ]
Het is al in opkomst zo te zien. Waar gaat het straatbeeld naartoe als mensen Afrikaanse stammen gaan kopiëren. Het feit dat deze vorm van piercen daarvandaan komt zegt toch al genoeg over de dommigheid ervan
[ afbeelding ]
Hoe achterlijk kan een wezen zijn
Nee, het gaat me niet om de vorm, ik vind het sowieso lelijk. Je wilt toch niet beweren dat je zo'n uitgerekte oorlel écht mooi vindt hè? Als je zo geboren was geworden, zou je naar een cosmetisch chirurg gegaan zijn, toch?quote:
Nou ik denk dat ze bij de meerderheid van de mode industrieën niet hoeven aan te kloppen hoor. Dit is (gelukkig) niet het overheersende schoonheidsideaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:21 schreef vigier het volgende:
Plastisch chirurgen gaan hier bakken met geld aan verdienen! Zijn ze 40, bij een leuk bedrijf solliciteren: ja, sorry, met dit soort gaten kun je beter wat anders gaan zoeken. Elke representatieve functie bij een respectabel bedrijf (kleding, creatieve en mode gerelateerde industrie uitgezonderd natuurlijk) kun je op je buik schrijven.
En als ze 60 zijn helemaal uitgelubberd... Echt, wat doe je jezelf aan met die lelijke gaten...
Met mode industrie bedoelde ik meer de verkopers bij een "hippe" kledingzaak.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze bij de meerderheid van de mode industrieën niet hoeven aan te kloppen hoor. Dit is (gelukkig) niet het overheersende schoonheidsideaal.
Ja anders loop ik er zelf ook niet meequote:Op zondag 29 mei 2011 13:24 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nee, het gaat me niet om de vorm, ik vind het sowieso lelijk. Je wilt toch niet beweren dat je zo'n uitgerekte oorlel écht mooi vindt hè? Als je zo geboren was geworden, zou je naar een cosmetisch chirurg gegaan zijn, toch?
Tofquote:
Bij die gothic- en emowinkeltjes kunnen ze zeker wel terecht.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:30 schreef vigier het volgende:
[..]
Met mode industrie bedoelde ik meer de verkopers bij een "hippe" kledingzaak.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bij die gothic- en emowinkeltjes kunnen ze zeker wel terecht.
Ja, als je uitgerekte oorlellen lelijk vindt, ben je inderdaad erg kortzichtig.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef theKiD het volgende:
Wat een heerlijk kortzichtige kutusers zijn er hier toch ook
Ik geloof niet dat jij uitgerekte oorlellen écht mooi vindt.quote:
wtfquote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Ja, als je uitgerekte oorlellen lelijk vindt, ben je inderdaad erg kortzichtig.
[..]
Ik geloof niet dat jij uitgerekte oorlellen écht mooi vindt.En als je zo geboren was geworden, zou je naar een cosmetisch chirurg gegaan zijn, toch?
Nee, ik geloof niet dat iemand dat écht mooi vindt. Ik denk dat de reden van het aanschaffen van zo'n uitgerekte oorlel anders is, zoals bijvoorbeeld: Lekker anders, lekker gek, lekker opstandig, lekker puh tegen de maatschappij... Althans ik denk dat de mensen met uitgerekte oorlellen zelf dénken dat dat ongeveer de redenen zijn dat ze dat gedaan hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:02 schreef theKiD het volgende:
wtf_______!!!!
Hoe triest kun je zijn!!!___!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nooit geweten dat er zoiets zieks bestond als dit. Ik kwam er gister pas achter en ik heb echt geen woorden voor deze waanzin. Iemand die dit met zichzelf doet is gewoon hartstikke krankzinnig!![]()
![]()
![]()
Precies!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat iemand dat écht mooi vindt. Ik denk dat de reden van het aanschaffen van zo'n uitgerekte oorlel anders is, zoals bijvoorbeeld: Lekker anders, lekker gek, lekker opstandig, lekker puh tegen de maatschappij... Althans ik denk dat de mensen met uitgerekte oorlellen zelf dénken dat dat ongeveer de redenen zijn dat ze dat gedaan hebben.
In feite is het gewoon meeloop- en groepsgedrag.En dat zie ik hier in dit topic ook al: De ene uitgerekte-oorlel-persoon verdedigt de andere uitgerekte-oorlel-persoon.
IK, vind het wel echt MOOI! Dat jij het niet mooi vind, moet je zelf weten, echt waar. En dat je het voor jezelf probeert uit te leggen waarom iemand zoiets heeft, vind ik ook best. Maar geloof me nu dat het absoluut niet allemaal kuddegedrag is. Ikzelf vind zoiets gewoon ECHT mooi. Sorry voor jou theorie, maar op mij gaat die theorie van je al kapot..quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat iemand dat écht mooi vindt. Ik denk dat de reden van het aanschaffen van zo'n uitgerekte oorlel anders is, zoals bijvoorbeeld: Lekker anders, lekker gek, lekker opstandig, lekker puh tegen de maatschappij... Althans ik denk dat de mensen met uitgerekte oorlellen zelf dénken dat dat ongeveer de redenen zijn dat ze dat gedaan hebben.
In feite is het gewoon meeloop- en groepsgedrag.En dat zie ik hier in dit topic ook al: De ene uitgerekte-oorlel-persoon verdedigt de andere uitgerekte-oorlel-persoon.
Blijkbaar trek je je het wel erg aan als iemand zegt het niet mooi te vinden, want je blijft jezelf en je mede-uitgerekte-oorlellen-personen verdedigen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:21 schreef theKiD het volgende:
Vervolgens, probeer ook aub niet om het te begrijpen, aangezien je absoluut anti bent, jou keuze, maar val mij er niet mee lastig door te gaan gooien met termen als, GATVERDAMME, Goor! Smerig! enz. En dit is niet alleen tegen jou hoor, maar tegen de gemiddelde post hier. Ik veroordeel jou toch ook niet op je uiterlijk?
Als je zoiets doet met je uiterlijk kun je verwachten dat mensen daarop reageren en dus ook mensen die het vreselijk lelijk vinden. Als je zo 'stoer' bent om je oorlellen uit te rekken, moet je niet het slachtoffertje gaan uithangen als mensen je daarom lelijk vinden en/of uitlachen.quote:Doe dat dan aub ook niet op mensen die zoiets mooi vinden? Er is niks zo persoonlijk als smaak, toch? En over smaak valst niet te discusieren..
Wat ik niet aan dit topic snap, is dat er mensen zijn die zoiets WEL mooi vinden, DAT gaat er bij de meeste niet in. DAT snap ik nietquote:Op zondag 29 mei 2011 14:32 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Blijkbaar trek je je het wel erg aan als iemand zegt het niet mooi te vinden, want je blijft jezelf en je mede-uitgerekte-oorlellen-personen verdedigen.
[..]
Als je zoiets doet met je uiterlijk kun je verwachten dat mensen daarop reageren en dus ook mensen die het vreselijk lelijk vinden. Als je zo 'stoer' bent om je oorlellen uit te rekken, moet je niet het slachtoffertje gaan uithangen als mensen je daarom lelijk vinden en/of uitlachen.
Nee, ik snap inderdaad niet dat er mensen zijn die zelfverminking mooi vinden.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat ik niet aan dit topic snap, is dat er mensen zijn die zoiets WEL mooi vinden, DAT gaat er bij de meeste niet in. DAT snap ik niet
Wie zegt dat diegene het als zelfverminking zien? Face it, er bestaan echt andere meningenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, ik snap inderdaad niet dat er mensen zijn die zelfverminking mooi vinden.
Wat jullie vinden moeten jullie weten, maar ik vind het zelfverminking. Je oren kapot trekken, jezelf laten doorboren met haken; ik vind het ronduit ziek. Vooral bij die laatste zegt mij dat heel wat over de intelligentie van iemand, die heeft zo iemand namelijk niet!quote:Op zondag 29 mei 2011 15:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wie zegt dat diegene het als zelfverminking zien? Face it, er bestaan echt andere meningen
Daar hebben we het Nederlandse cliché weer, je moet alles normaal vinden, zo niet dan discrimineer je en laat je anderen niet in hun waardequote:Op zondag 29 mei 2011 15:30 schreef Kakpizza het volgende:
Wat een verdomde huilie ben jij, Phileintje. Laat anderen in hun waarde.
En mensen met oorbellen, tong of navelpiercing? Ook ronduit ziek?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat jullie vinden moeten jullie weten, maar ik vind het zelfverminking. Je oren kapot trekken, jezelf laten doorboren met haken; ik vind het ronduit ziek. Vooral bij die laatste zegt mij dat heel wat over de intelligentie van iemand, die heeft zo iemand namelijk niet!
Ja wat een kuthoer he.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:30 schreef Kakpizza het volgende:
Wat een verdomde huilie ben jij, Phileintje. Laat anderen in hun waarde.
Het is grappig dat je dat zegt. Toevallig begon ik gister na te denken over waarom ik dat vind kunnen en die oorstretchers als verminking zie. Eigenlijk is het überhaupt wel een beetje tegennatuurlijk om je eigen lichaam te doorboren voor welk sieraad dan ook. Maar toch is er wel een verschil in grootte tussen de schade die je aanricht als je een gaatje en een heel gat met elkaar vergelijkt.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:39 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En mensen met oorbellen, tong of navelpiercing? Ook ronduit ziek?
Of je hebt een hele kleine norm of je meet met 2 maten. Uit jouw conclusie blijkt dat intelligentie bij jou anders ook behoorlijk gebrekkig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |