Volgens mij kun je met 50 niet eens lezenquote:Op maandag 28 december 2009 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja...alhoewel met 50 kun je volgens mij ook wel het lijstje invullen hoor.
Ah jawel joh..quote:Op maandag 28 december 2009 09:17 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met 50 niet eens lezen
Ok, mogelijk welquote:
Je hebt het opgezochtquote:Op maandag 28 december 2009 09:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, mogelijk wel
Zwakbegaafd: IQ 70/75
Lichte verstandelijke handicap: IQ 50/55
Matige verstandelijke handicap: IQ 35/40
Ernstige verstandelijke handicap: IQ 20/25
Diepe verstandelijke handicap: IQ lager dan 20
Wil niet zomaar iemand beledigen he. Want dadelijk krijg je hier reacties van mensen die een IQ van 50 hebben dat ze 'Aech wel' kunnen lezenquote:
Dat is waar... maar ik denk dat weinig mensen weten wat hun IQ is. Dat is niet iets wat je dagelijks, wekelijks of maandelijks test. Tenminste ik niet...quote:Op maandag 28 december 2009 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Wil niet zomaar iemand beledigen he. Want dadelijk krijg je hier reacties van mensen die een IQ van 50 hebben dat ze 'Aech wel' kunnen lezen
Ik post me de rambam, maar er wordt hier alleen maar over het IQ-niveau gesproken...quote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef D. het volgende:
Is iedereen aan het werk op het werk ofzo?
quote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef D. het volgende:
Is iedereen aan het werk op het werk ofzo?
Mijn IQ is weleens getestquote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ik denk dat weinig mensen weten wat hun IQ is. Dat is niet iets wat je dagelijks, wekelijks of maandelijks test. Tenminste ik niet...
Pff toch nog een aantal dingen in mn mail waar ik mee aan de slag moet vandaag.En ik dacht nog wel een rustige dag te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |