Dat is waar... maar ik denk dat weinig mensen weten wat hun IQ is. Dat is niet iets wat je dagelijks, wekelijks of maandelijks test. Tenminste ik niet...quote:Op maandag 28 december 2009 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Wil niet zomaar iemand beledigen he. Want dadelijk krijg je hier reacties van mensen die een IQ van 50 hebben dat ze 'Aech wel' kunnen lezen
Ik post me de rambam, maar er wordt hier alleen maar over het IQ-niveau gesproken...quote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef D. het volgende:
Is iedereen aan het werk op het werk ofzo?
quote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef D. het volgende:
Is iedereen aan het werk op het werk ofzo?
Mijn IQ is weleens getestquote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ik denk dat weinig mensen weten wat hun IQ is. Dat is niet iets wat je dagelijks, wekelijks of maandelijks test. Tenminste ik niet...
Pff toch nog een aantal dingen in mn mail waar ik mee aan de slag moet vandaag.En ik dacht nog wel een rustige dag te krijgen.
Sorry, ik had je rambam's gemistquote:Op maandag 28 december 2009 09:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik post me de rambam, maar er wordt hier alleen maar over het IQ-niveau gesproken...
Deeplinken naar https gaat niet...quote:Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hoorde vast ook een kast te staan
Welkom terug...quote:Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef djenneke het volgende:
Ik vind de kast stom.
Oh, hoi allemaal, mijn eerste postje van deze top 2000 editie...
Maar ik zie al wel dat jullie me niet gemist hebben
Djenneke, eindelijkquote:Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef djenneke het volgende:
Ik vind de kast stom.
Wellesquote:Oh, hoi allemaal, mijn eerste postje van deze top 2000 editie...
Maar ik zie al wel dat jullie me niet gemist hebben
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 09:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik post me de rambam, maar er wordt hier alleen maar over het IQ-niveau gesproken...
Als ik zo'n grote neus had zou ik ook gewoon aan de burqa gaanquote:
Wij ook niet. Tenminste, de meeste nietquote:Op maandag 28 december 2009 09:46 schreef djenneke het volgende:
[..]Maar ik ga niet weer posten tot 4 en 5 uur 's nachts hoor
Dank jequote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
De Kast was stom...![]()
Hey Djenneke![]()
Wij hadden je ook gemist hoor....
quote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik zo'n grote neus had zou ik ook gewoon aan de burqa gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |