Vind de clip ook goed.quote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ook. Weet alleen niet precies waarom... het raakt me wel ofzo.
Marc Adriani zei iets over 'het meisje met de grote borsten'.quote:Op maandag 28 december 2009 00:08 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Goed uur. Jammer van Christina met haar gejengel
een bloedmooi wijf wat gaat zingen I am beautiful no matter what they say. Lekker geloofwaardig ook
Gebeurt wel vaker. Misschien een tijdkwestie.quote:Op maandag 28 december 2009 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Praat die lul compleet door het intro heen!
quote:Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
In ieder geval vertoont Christina ook gelijkenissen met actrice Fajah Lourens: vlak voor een zwangerschap je voorgevel vergroten.
Trusten!quote:
Daar hebben ze allemaal een handje vanquote:Op maandag 28 december 2009 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Praat die lul compleet door het intro heen!
quote:
Hier was het heiligschennisquote:Op maandag 28 december 2009 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Gebeurt wel vaker. Misschien een tijdkwestie.
Voeg daar straks Katja Schuurman bij, al deed Katja het jaren geleden.quote:
Klopt. En daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor.quote:Op maandag 28 december 2009 00:17 schreef Homdeck het volgende:
Daar hebben ze allemaal een handje van. Stenders lulde verdomme het hele intro van de klassieker Una paloma blanca vol
Jij vindt George Baker clichéachtig?quote:Op maandag 28 december 2009 00:22 schreef broer het volgende:
[..]
Klopt. En daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor.
Onze favoriet Macca, broer.quote:Op maandag 28 december 2009 00:22 schreef broer het volgende:
Klopt. En daar ben ik hem nog steeds dankbaar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |