't Is altijd nog beter dan die eieren op het zaailand.quote:Op zondag 27 december 2009 23:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als er genoeg geld op tafel komt wel, en Ferd het graag wat centen voor sukke dingen over
Vanuit de lucht zag het er wel grappig uitquote:Op zondag 27 december 2009 23:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
't Is altijd nog beter dan die eieren op het zaailand.
Dou must oek nog inne OP!quote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Welja joh, dan gooit ie toch gewoon de OZB omhoog.
Oh opgelost.quote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Welja joh, dan gooit ie toch gewoon de OZB omhoog.
Mijn helicopter had in die periode een lekke band.quote:Op zondag 27 december 2009 23:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vanuit de lucht zag het er wel grappig uit
Mijn Harrier niet, had het gezegd kreeg je die even meequote:Op zondag 27 december 2009 23:49 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Mijn helicopter had in die periode een lekke band.
Is die roze van jou? Die heeft een lekke band namelijkquote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mijn Harrier niet, had het gezegd kreeg je die even mee
Nee van m'n buurmeisje, dus ken't skelequote:Op zondag 27 december 2009 23:52 schreef neen het volgende:
[..]
Is die roze van jou? Die heeft een lekke band namelijk
Waar komt dat weg, Jumboquote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef Ensaf het volgende:
OT: Ik voel nu wel een pauper met mijn schutters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |