Na drieeen zijn ze ALLEMAAL weg, en heb je wat meer ruimtequote:Op maandag 28 december 2009 00:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Mammaloe.
Allemaal 15/16-jarigen die zich klemzuipen aan hun mixdrankjes.
En dan een DJ die om de 30 seconden een ander nummer op zet.
Moet je eens naar de Noa gaanquote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef neen het volgende:
En Cambuurspelers die denken dat ze net wereldkampioen zijn geworden
Ben bij Noa wel eens lui van Heerenveen tegengekomen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef neen het volgende:
En Cambuurspelers die denken dat ze net wereldkampioen zijn geworden
Ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Na drieeen zijn ze ALLEMAAL weg, en heb je wat meer ruimte
Toen was het nog de toogquote:Op maandag 28 december 2009 01:01 schreef neen het volgende:
Toen ik 16 was haalde ik nog een pitcher in de Rumours voor mezelf en ging me dan bezatten
We liepen daar een keer langs, stond er geen eens een rij voor de deur dus even binnen gekekenquote:Op maandag 28 december 2009 01:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord.
Ik heb het nog nooit tot na tweeen uitgehouden daar.
Neer getrapt dusquote:Op maandag 28 december 2009 01:03 schreef neen het volgende:
O ja, ik stond dus ind e rij vorig jaar en wie kwam er voordringen die speler van dkv met het syndroom van down Dingsdag.
Daarom ga ik alleen op Donderdagavond.quote:Op maandag 28 december 2009 01:02 schreef neen het volgende:
In Noa ben ik voor het laatst met oud&nieuw geweest vorig jaar. Sinds ik niemand meer ken die daar werkt en entree moet betalen is de lol er wel af
quote:Op maandag 28 december 2009 01:03 schreef Ensaf het volgende:
Kwam laatst trouwens Syb van der Ploeg en Miriam Timmer tegen in Dubio.
[ afbeelding ]
De avond van mijn leven.
hihiquote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hij heeft zijn borst laten signeren.
Tja, normaliter ben ik dan niet in 058quote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Daarom ga ik alleen op Donderdagavond.
10 muntjes 10 euro.
Verkeerde vrienden had je mee danquote:
Ik ook niet, ze krijgen toch salaris van de baasquote:Op maandag 28 december 2009 01:08 schreef Ensaf het volgende:
Of mensen die gewoon standaard een fooi geven als ze naar buiten gaan.
Wat is eigenlijk nooit doe.
Precies.quote:Op maandag 28 december 2009 01:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze krijgen toch salaris van de baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |