quote:
Sowieso van der gijp is baasquote:Op zondag 27 december 2009 23:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Owja deze mannen ownen veel meertjes!!
[ afbeelding ]
Ook die zijn er morgen niet.quote:Op zondag 27 december 2009 23:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Owja deze mannen ownen veel meertjes!!
[ afbeelding ]
Whehe wat een haat sowieso wel toch maar zondagavond kijk ik altijd rustig SV met een bierie in m'n hand beetje nachillen van zaterdagquote:
Sowieso niet ik kijk maandag vrijdag veel beterquote:Op zondag 27 december 2009 23:37 schreef Choad het volgende:
[..]
Whehe wat een haat sowieso wel toch maar zondagavond kijk ik altijd rustig SV met een bierie in m'n hand beetje nachillen van zaterdag![]()
Haha zeker altijd tochquote:Op zondag 27 december 2009 23:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Sowieso niet ik kijk maandag vrijdag veel beterMaar ja deze kwaliteits user gaat morgen en komt 6jani weer terug
Je gaat me wel missen tog mattie
Heb je al meisje daar in de bijlmerquote:Op zondag 27 december 2009 23:53 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha zeker altijd tochmaar maandag en vrijdag is ook baas. Sowieso zijn dat altijd koningen die daar aan tafel zitten haha zwaar gruwelijk
![]()
Nog niet mattie heb je nog tips?quote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Heb je al meisje daar in de bijlmer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |